انتونوف: گفتگو با روسیه از موضع قدرت ناممکن است

© Sputnik / Vladimir Pesnyaانتونوف: گفتگو با روسیه از موضع قدرت ناممکن است
انتونوف: گفتگو با روسیه از موضع قدرت ناممکن است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اناتولی انتونوف، سفیر روسیه در ایالات متحده امریکا در خصوص دکترین هسته ای امریکا ابراز نظر نمود.

به گزارش اسپوتنیک، اناتولی انتونوف سفیر روسیه در واشنگتن به خبرنگاران گفت نخستین تبصره ها در مورد دکترین جدید هسته ای ایالات متحده هیچگونه اشاره به روند مذاکرات صلح آمیز ندارد و با روسیه نمی توان از موضع قدرت مذاکره نمود.
ایالات متحده روز جمعه دکترین هسته ای جدید خود را اعلام نمود.در این سند ایالات متحده روسیه را به نقض معاهدات کنترل تسلیحات و سایرتعهدات بین المللی متهم کرد و همچنین گفته شد که مسکو تهدید به پیش دستی از "حمله هسته ای محدود" می کند.
اناتولی انتونوف در گفتگو با خبرنگاران گفت:" از این تبصره ها چنین نتیجه گیری می شود که اکنون دیپلمات های ایالات متحده با چنین دکترین درخشان هسته ای می توانند در جهان با همکاران خود از موضع قدرت سخن بگویند. من به عنوان دیپلمات روس می توانم بگویم که نباید با ما از موضع قدرت و تکبر سخن گفت و نباید به ما نشان داد که چگونه باید عمل کنیم".
آمریکا دیروز دکترین هسته ای جدید خود را پیشکش کرد که در آن روسیه به نقض پیمان های کنترل تسلیحات و دیگر تعهدات بین المللی خود متهم می شود. همچنین گفته می شود مسکو به پیشدستی در وارد کردن"ضربت هسته ای محدود" تهدید می کند. ضمنا در این سند تاکید می شود دکترین هسته ای جدید آمریکا به دیپلمات های این کشور امکان می دهد از موضع قدرت صحبت کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала