عبدالله: حکومت در مبارزه با فساد اداری مصمم و قاطع است

© Sputnikعبدالله: حکومت در مبارزه با فساد اداری مصمم و قاطع است
عبدالله: حکومت در مبارزه با فساد اداری مصمم و قاطع است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عبدالله عبدالله رییس اجراییه افغانستان گفته است که حکومت در مبارزه با فساد اداری مصمم و قاطع است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از خبرگزاری پژواک آقای عبدالله این سخنان را پس از دیدار با اعضای کمیتهٔ مستقل نظارت و ارزیابی مبارزه با فساد اداری گفته است.

ریاست اجراییه با نشر یک خبرنامه گفته است که اعضای این کمیته در دیدار با رییس اجراییه، نتایج برنامه‌ها و دستاوردهایش را در چند ماه اخیر را به وی ارایه کرده اند.

گزارش‌ اعضای این کمیته، روی بررسی پلان‌های مبارزه با فساد اداری در وزارت‌های حج و اوقاف، تحصیلات عالی، ترانسپورت و شرکت برشنا می‌چرخید که در ماه‌های آخر سال بررسی شده اند.

اعضای این کمیته گفته اند که آن را برای ایجاد شفافیت و بهبود روند کار در ادارات یادشده، پلان‌هایی را ارایه کرده اند و برنامۀ بررسی و ارزیابی بخش‌های معادن، پارلمان، کمیسیون‌های انتخاباتی، صحت‌ عامه، دادستانی کل و معارف را نیز در دستور کار دارند.

عبدالله عبدالله پس از این دیدار به تعقیب و تطبیق همه‌جانبهٔ نتایج بررسی‌های این کمیته تأکید کرده و گفته است که حکومت در امر مبارزه با فساد اداری مصمم و قاطع است.

آقای عبدالله تأکید کرد که کار این کمیته باید به صورت مستقل اما در همکاری و هماهنگی با حکومت پیش برود و نتایج بررسی‌ها برای روی دست گرفته‌شدن اقدام‌های عملی، به صورت منظم به حکومت گزارش شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала