شاهان خراسان قدیم عیاش و دوجنس‌گرا بوده‌اند؟

© Photo / Youtube/vijaymadhuشاهان خراسان قدیم عیاش و دوجنس‌گرا بوده‌اند؟
شاهان خراسان قدیم عیاش و دوجنس‌گرا بوده‌اند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیلم جدید و جنجالی سینمای هند به اسم "پادماوات" با وجود جنجال‌های زیاد در این کشور بلاخره 25 جنوری 2018، به پرده سینماهای داخلی و خارجی منتشر شد.

به گزارش اسپوتنیک، این فیلم داستان واقعی "علاءالدین خلجی" پادشاه خلجیان فارس که به اسکندر ثانی مشهور است و ملکه هند "پادمینی" را نشان می‌دهد.
در فیلم "پادماوات" سلطان علاءالدین به حیث یک شخصیت خون‌خوار، چپاولگر، عیاش و دوجنس‌گرا معرفی شده است که این برای برخی از مردم هند قابل قبول نیست، آنان سلطان علاءالدین را یک شخصیت خوب، قدرت‌مند و شجاع می‌دانند.
این فیلم نشان می‌دهد که سلطان علاءالدین چگونه برای بدست آوردن ملکه هند پادمینی همسر شاه هند که دارای زیبایی خیره کننده است به راجپوت‌ها (حکمرانان هند در آن زمان) حمله می‌کند و پس از آنکه شاه را می‌کشد ملکه به ناچار همراه با 8000 کنیزش خود را در آتش می‌اندازد.
بر اساس این فیلم، سلطان علاءالدین شخصی عیاش و دوجنس‌گرا بوده است، وی در حرمش بر علاوه دختران زیبا، مردان و پسران زیبا نیز داشته و با یکی از غلامانش بنام "ملک غفور" رابطه جسمانی و عاطفی بسیار نزدیک داشته است.
ساخت این فیلم بیش از 2 سال قبل شروع و در ماه آگست سال 2017 تمام شد اما بدلیل جنجال‌های فراوان تا 25 جنوری 2018 به این فیلم اجازه نمایش در سینماها داده نشده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала