برف‌باری قرن در مسکو، دلیلی برای همبستگی شهروندان

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر برف‌باری قرن در مسکو، دلیلی برای همبستگی شهروندان
برف‌باری قرن در مسکو، دلیلی برای همبستگی شهروندان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشندگان مسکو در جریان شدیدترین برف‌باری در طول صد سال گذشته در این شهر، جهت پاک‌نمودن برف در اماکن مسکونی و سرک‌های مسکو، دست به دست هم داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، در طول یک قرن اخیر این شدیدترین برف‌باری در روسیه مرکزی می‌باشد، که سرک‌ها و موترهای باشندگان این منطقه را زیر برف نموده است.

معاون شهردار مسکو اعلام نموده است که پروسۀ پاک‌نمودن برف از سرک‌ها 9 روز را در بر خواهد گرفت.

شبکه‌های اجتماعی سرشار از تصاویر و روایات باشندگان مسکو مبنی بر چگونگی مبارزه شان با برف‌باری اخیر، می‌باشد.

شماری از این باشندگان تصمیم گرفته اند تا منتظر کارمندان شهرداری ننشینند و روزهای رخصتی‌شان را صرف پاک‌کاری سرک‌ها و اطراف اماکن مسکونی شان کنند.

خانم والیریا، باشنده مسکو که مادر سه طفل است در صفحۀ انستاگرام خویش نوشته است که وی در منزل بود و به یکبارگی متوجه شد که شوهرش با یک بیل بیرون رفته و مصروف پاک‌کردن راهروها است تا رفت و آمد برای همسایگان آسانتر شود.

همچنان اولگا، باشنده دیگر شهر مسکو در یکی شبکه‌های اجتماعی نوشته است که صبح روز دوشنبه موترش در برف گیر ماند و پس از آنکه همسایه‌ها وی را کمک نمودند، توانست راهی کارش شود.

صبح روز دوشنبه، اکثر صاحبان موتر با مشکلاتی که در نتیجه برف‌باری شدید ایجاد شده بود، مواجه شدند. این افراد همدیگر را در پاک‌کردن برف از روی موترها و همچنان کمک در بیرون‌نمودن موترهای گیرمانده، همکاری نمودند.

در یکی از ایستگاه‌های بس‌های شهری، مسافرین یک بس شهری که در برف گیر مانده بود، دست به دست هم داده، موتر را از میان برف بیرون نمودند.

قبل از این شهردار مسکو از آسیب‌دیدن پنج تن در نتیجه برف‌باری‌های اخیر در مسکو، خبر داد.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала