برنامه امنیتی تازه کابل توسط وزارت داخله افغانستان نهایی شد

© Wikipedia / Umiami91برنامه امنیتی تازه کابل توسط وزارت داخله افغانستان نهایی شد
برنامه امنیتی تازه کابل توسط وزارت داخله افغانستان نهایی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور داخله افغانستان گفت، روی یک برنامه مهم به خاطر بهبود امنیت شهر کابل کار انجام شده است و این طرح با مقام عالی ریاست جمهوری شریک شده است.

انفجار در منطقه وزارت داخله - اسپوتنیک افغانستان
دستکم 40 تن کشته و 140 تن زخمی در انفجار درمرکز کابل +عکس
به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، نصرت رحیمی معاون سخن گوی وزارت امور داخله در این باره گفت:- "یک برنامه مهم به خاطر بهبود امنیت شهر کابل کار شده، به شکل جامع، و این طرح با مقام عالی ریاست جمهوری شریک شده است".

گفته می شود، که بخشی از این برنامه پس از افزایش حمله های هراس افگنانه در پایتخت و ارزیابی آسیب پذیرهای امنیتی، ساخته شده است.

در همین حال، میرداد نجرابی، رئیس کمیسیون امنیت داخلی مجلس نماینده گان بیان داشت:- "نیروهای امنیتی، تجاربی را که خود شان دارند و همچنان از تجارب گذشته و اتفاقات آینده که پیشبینی می شود، که چنین چیزی اگر به وقوع بپیوندد، چطور جلوگیری صورت بگیرد".

در این میان، چگونگی عملی شدن این برنامه و نیز دسترسی نیروهای امنیتی به ابزارهای پیشرفته در این کار، از نیازهایی استند که در کامیابی این برنامه، اثرگذار دانسته می شوند.

یادآوری می کنیم، که این برنامه در حالی نهایی می شود، که در روزهای اخیر کابل گواه حمله های مرگ بار هراس افگنانه بوده است؛ در تازه ترین رویداد که در برابر شفاخانه جمهوریت رخ داد، دست کم 103 تن جان باختند و 235 تن دیگر زخمی شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала