روسیه روبوت های کروی طراحی کرده است

© Photo / SET-1 Ltd.روسیه روبوت های کروی طراحی کرده است
روسیه روبوت های کروی طراحی کرده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویلی ستیوارت (Will Stewart) در مطلب منتشره در روزنامه «Daily Mail» انگلستان می نویسد، روسیه نسل جدید «روبوت های کروی» ضربتی اردو را برای استفاده در نواحی عملیات محاربوی طراحی میکند. این دستگاه که بنام «سفیره» مسمی شده، برای کار در محلات صعب العبور برای جمع آوری معلومات ویدیو – اودیو استفاده میشود. دستگاه در سوریه آزمایش شده است.

این دستگاه امکان پیشبرد نظارت دایروی به حساب موجودیت چهار کمره ویدیویی با پروجکتور نوری دیودی فراهم می سازد. شعاع فعالیت روبوت- اکتشافی حداقل 50 متر بوده و امکان ارسال معلومات بصری و صوتی را از «نقاط داغ» دارا می باشد.

طبق اعلامیه کمپنی «SET-1» تولیدکننده دستگاه، «مجتمع روبوت تخنیکی در سوریه آزمایشات سپری کرده است. شایستگی سیستم هنگام استفاده تائید شده است».

در عین حال در اعلامیه یادوری شده که نظامیان برخی تغییرات را مطلبه کرده، تا دستگاه هرچه بیشتر موثرتر گردد. یک عده پیشنهادات ارایه شده اند. آنها هنگام طراحی مودل های بعدی بررسی خواهند شد.

روبوت های کروی به جدیدترین سیستم های هوشمند تسلیحات مربوط میگردند که برای اردوی روسیه طراحی میشوند. آنها میتوانند در درجات حرارت از منفی 20 درجه تا مثبت 45 درجه سانتیگراد کار کنند. این دستگاه خاصتاً هنگام پیشبرد نبردهای خیابانی به خاطر برقراری کنترول بر مناطق مختلف شهری موثر ثابت شده است.

© Photo / SET-1 Ltd.روسیه روبوت های کروی طراحی کرده است
روسیه روبوت های کروی طراحی کرده است - اسپوتنیک افغانستان
روسیه روبوت های کروی طراحی کرده است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала