مرد هندی، گردۀ همسرش را مخفیانه فروخت

© AFP 2023 / Prakash Singhمرد هندی، گردۀ همسرش را مخفیانه فروخت
مرد هندی، گردۀ همسرش را مخفیانه فروخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس ایالات بنگال هند دو برادر را بازداشت کرده است که گردۀ همسر یکی از خود را مخفیانه فروخته بودند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از هندوستان تایمز، این اتفاق زمانی فاش شد که این زن پس از دانستن واقعیت ماجرا، به پولیس شکایت کرد.

ریتا سرکار 28 ساله، دو سال پیش از ناحیۀ شکم احساس درد گفت. او می‌گوید که شوهرش او را به یک شفاخانۀ شخصی در کلکته برد و داکتران به وی گفتند که همه چیز پس از عملیات اپندکس به حالت عادی بر خواهد گشت.»

شوهر این خانم به وی توصیه کرد تا در مورد عملیاتش به کسی چیزی نگوید و مانع رفتن وی به داکتر نیز شد. سرانجام بستگان والدینش او را به داکتر بردند و پس از آزمایش‌ها مشخص شد که او گردۀ راست ندارد.

این خانم گفته است: «آن‌جا بود که دانستم چرا همسرم نمی‌خواست من به کسی در مورد عملیات بگویم. او گرده‌ام را فروخته بود چون خانوادۀ من خواسته‌های او در مورد جهیزیه را برآورده نتوانسته بودند.»

بر علیه این مرد، برادر و مادرش شکایت درج شده است. همسر این خانم و برادرش روز پنجم فبروری بازداشت شده‌اند و تحقیقات نشان داده است که او گردۀ همسرش را به یک تاجر فروخته است.

گفته می‌شود بستگان شوهر این خانم در تمام 12 سال زندگی مشترک آن‌ها، این خانم را برای مقدار کم جهیزیه‌اش مورد آزار و تحقیر قرار داده اند.

بر اساس قانونی که بیش از نیم قرن پیش یعنی در 1961 نافذ شده است دادن جهیزیه در هند ممنوع است، اما هنوز این رسم به ویژه در روستاها حفظ شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала