کارشناسان جنگنده روسی Su-35 را با F-35 امریکایی مقایسه کردند

© Photo / JSC Sukhoi Companyکارشناسان جنگنده روسی Su-35 را با F-35 امریکایی مقایسه کردند
کارشناسان جنگنده روسی Su-35 را با F-35 امریکایی مقایسه کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشنل انترست جنگنده نسل چهارم روسی سوخو-35 را با جنگنده نامرئی نسل پنجم امریکایی مقایسه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کارشناسان نشنل انترست به مقایسه سوخو-35 روسی و اف-35 امریکایی پرداخته و چنین برداشت دارند: سوخو-35 در مقایسه با جنگنده های نسل چهارم تولید غرب کاملا برتری دارد و باید این جنگنده روسی در برابر جنگنده نسل پنجم امریکایی به ویژه اف-22 و اف-35 به مقایسه گرفته شود.

اندونزیا قصد خرید 8 فروند سوخو-35 را دارد - اسپوتنیک افغانستان
اندونزیا قصد خرید 8 فروند سوخو-35 را دارد

برای مقایسه کارشناسان این روزنامه، جنگنده سوخو-35 را در عملیات های جنگی در فاصله های دور و نزدیک مورد بررسی قرار می دهند. این کارشناسان بر این باورند، که سرعت، سرکوب رادیویی و سیستم های جنگی به هواپیمای روسی اجازه می دهد که تا با موفقیت یک جنگ نامرئی را انجام دهد.

در این پیوند کارشناسان نشنل انترست درباره اف-35 می نویسند، که این جنگنده امریکایی در جنگهای نزدیک نظر به جنگنده سوخو-35 این برتری و این کمبودی ها را دارد: جنگنده روسی می تواند به سرعت حریف خود را شناسایی و خود را نزدیک و او را مورد هدف قرار بدهد، و جنگنده امریکایی تا نزدیک شدن جنگنده سوخو-35 می تواند شماری زیادی راکت شلیک کند.

بنابر این تحلیلگران می گویند، که جنگنده روسی نظر به داشتن رادار فرکانس زمینی، سیستم های جستجو و ردیابی مادون قرمز و فعال بودن آنتن آرایه فازی می تواند جنگنده امریکایی را زود شناسایی کند.

به طور کلی، کارشناسان بر این باورند، که شانس دو جنگنده تنها می تواند پس از یک جنگ واقعی هوایی بین Su-35 و F-35 ارزیابی شود.

یادآوری می کنیم، که سوخو-35 در سال 2014 به بهره برداری رسید و ارتش روسیه هم اکنون 68 این نوع جنگنده را در اختیار دارد. اما اف-35 در سال 2015 به ارتش ایالات متحده تسلیم شد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала