تروریست مظنون توانست کارمند میدان هوایی لندن شود

© AP Photo / Charlie Riedeتروریست مظنون توانست کارمند میدان هوایی لندن شود
تروریست مظنون توانست کارمند میدان هوایی لندن شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک فرد مظنون به تروریزم، خشونت و سرقت توانست پس از سپری نمودن بررسی‌های امنیتی، در میدان هوایی هیترو در لندن، کارش را آغاز کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Daily Mail، محمد عبدالاهی محمود در شروع ماه فبروری به عنوان باربر (جوالی) در سالن کلاس اول ترمینال سوم میدان هوایی هیترو در لندن، آغاز به کار کرد. این مجرم پیشین پنج روز در بزرگترین میدان هوایی بریتانیا کار نمود. در طول این پنج روز او توانست طیاره‌ها را از نزدیک تصویربرداری نموده و تصاویر را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

در اخیر هفته جاری مامورین امنیتی پی بردند که کارمند جدید این میدان هوایی شامل لست تروریست‌های مظنون می‌باشند که دارای ۱۷ نام مستعار است و به سرقت، پولشویی، تهدید به قتل و خشونت متهم می‌باشد.

محمود ۳۱ ساله در کل حدود پنج سال زندانی بوده است. مامورین امنیتی میدان هوایی گفته اند که بررسی امنیتی چند روز را در بر می‌گیرد، و به همین دلیل آنها نتوانسته اند از گذشته سیاه کارمند جدید آگاهی یابند.

میدان هوایی هیترو، دومین میدان هوایی مزدحم در جهان و نخستین در اروپا می‌باشند. این میدان هوایی متشکل از پنج ترمینال مسافربری و یک ترمینال باربری است که سالانه حدود ۶۷ میلیون مسافر، از خدمات آن مستفید می‌شوند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала