آخرین جزئیات از سقوط هواپیمای انتونوف-148

© REUTERS / Maxim Shemetovآخرین جزئیات از سقوط هواپیمای انتونوف-148
آخرین جزئیات از سقوط هواپیمای انتونوف-148 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تاکنون هیچ گزارشی از خرابی هواپیمای انتونوف-148 پیش از پرواز دریافت نشده است.

هواپیمای انتونوف-148 پس از 4 دقیقه پرواز سقوط کرده است - اسپوتنیک افغانستان
هواپیمای انتونوف-148 پس از 4 دقیقه پرواز سقوط کرده است
به گزارش اسپوتنیک، سویتلانا پترنکو سخنگوی کمیته تحقیق فدراسیون روسیه برای شهر مسکو گفت، تاکنون هیچ گزارشی از عمل نکردن بخش های از هواپیمای انتونوف-148 دریافت نشده است.

او گفت: در حال حاضر هیچ گزارشی از پیلوتان هواپیمای انتونوف-148 گزارش نشده است.

پترنکو افزود: کارشناسان پزشک قانونی با استفاده از جدیدترن تکنولوژی ها در حال بازرسی در منطقه هستند.

سخنگوی کمیته تحقیق گفت: پراکندگی قطعات هواپیما و جسد مسافران نزدیک به شعاع یک کیلومتر را در بر می گیرد و به این زودی نمی شود، معلومات دقیق درباره سقوط این هواپیما داد.

در همین حال، کارشناسان روسی می گویند، که سقوط این هواپیما آنقدر به زودی اتفاق افتاده است که حتی پیلوت نتوانسته زنگ خطر را به صدا در آورد.

پیش از این، دفتر دادستانی حمل و نقل بین المللی مسکو که درباره سقوط هواپیمای انتونوف بررسی انجام داده بود، اعلام کرد، که بر اساس اطلاعات اولیه، هواپیمای انتونوف-148 به تاریخ 11 فیبروری ساعت 14:24 دقیقه پروازش ار از میدان هوایی آغاز و در ساعت 14:28 به وقت مسکو از رادار ناپدید و در منطقه رامنسکویه مسکو سقوط می کند. سرنشینان این هواپیما به شمول 6 خدمه و پیلوت آن، 65 مسافر دیگر نیز بودند.

یادآوری می کنیم، که هواپیمای مسافربری آنتونوف-148 پرواز مسکو-اورسک که مربوط شرکت «هواپیمایی ساراتوف» بود، پس از برخاستن از میدان هوایی دوموده دووا از صفحه رادار ناپدید و پس از چندی لاشه آن از نزدیکی روستای استپانوفسکی منطقه رامنسکویه پیدا شد. 

فردا دوشنبه به نام روز عزا در روسیه اعلام شد و رهبران چندین کشور پیام همدردی خود را با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه فرستاده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала