خانواده های سرنشینان هواپیمای انتونوف-148 یک میلیون ربل دریافت خواهند کرد

© REUTERS / Maxim Shemetovخانواده های سرنشینان هواپیمای انتونوف-148 یک میلیون ربل دریافت خواهند کرد
خانواده های سرنشینان هواپیمای انتونوف-148 یک میلیون ربل دریافت خواهند کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرماندار حومه مسکو گفت، بستگان کشته شدگان در سقوط هواپیمای انتونوف-148 یک میلیون ربل از بودجه حومه مسکو دریافت خواهند کرد.

آخرین جزئیات از سقوط هواپیمای انتونوف-148 - اسپوتنیک افغانستان
آخرین جزئیات از سقوط هواپیمای انتونوف-148
به گزارش اسپوتنیک، اندری وروبایف فرماندار حومه مسکو گفت:- "برای آنها یک میلیون ربل به خاطر خسارت آنها از بودجه منطقه ای پرداخت خواهد شد".  

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به خانواده و دوستان کسانی که در سقوط هواپیمای انتونوف کشته شده اند همدردی خود را ابراز و در پیوند به این تراژدی دستور ایجاد یک کمیسیون ویژه را داده است.

پیش از این، دفتر دادستانی حمل و نقل بین المللی مسکو که درباره سقوط هواپیمای انتونوف بررسی انجام داده بود، اعلام کرد، که بر اساس اطلاعات اولیه، هواپیمای انتونوف-148 به تاریخ 11 فیبروری ساعت 14:24 دقیقه پروازش ار از میدان هوایی آغاز و در ساعت 14:28 به وقت مسکو از رادار ناپدید و در منطقه رامنسکویه مسکو سقوط می کند. سرنشینان این هواپیما به شمول 6 خدمه و پیلوت آن، 65 مسافر دیگر نیز بودند.

یادآوری می کنیم، که هواپیمای مسافربری آنتونوف-148 پرواز مسکو-اورسک که مربوط شرکت «هواپیمایی ساراتوف» بود، پس از برخاستن از میدان هوایی دوموده دووا از صفحه رادار ناپدید و پس از چندی لاشه آن از نزدیکی روستای استپانوفسکی منطقه رامنسکویه پیدا شد.

فردا دوشنبه به نام روز عزا در روسیه اعلام شد و رهبران چندین کشور پیام همدردی خود را با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه فرستاده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала