لاوروف: اگر داعش دوباره سر بلند کند نیروهای روسیه به ارتش سوریه کمک خواهند کرد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: اگر داعش دوباره سر بلند کند نیروهای روسیه به ارتش سوریه کمک خواهند کرد
لاوروف: اگر داعش دوباره سر بلند کند نیروهای روسیه به ارتش سوریه کمک خواهند کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه گفت، اگر داعش دوباره سر بلند کند، نیروهای باقی مانده روسیه در پایگاه حمیمیم به ارتش سوریه کمک خواهند کرد.

توضیح لاوروف درباره رفتار کشورهای جهان با روسیه - اسپوتنیک افغانستان
توضیح لاوروف درباره رفتار کشورهای جهان با روسیه
به گزارش اسپوتینک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در برنامه «شخصیت های تاثیرگذار با نیلی عسکرزاده» در شبکه تلویزیونی «روسیه 1» گفت:- "اگر جنگجویان شکسته خورده گروه تروریستی داعش در سوریه دوباره «سربلند کنند» نیروهای باقی مانده روسیه در پایگاه هوایی حمیمیم به ارتش سوریه برای سرکوب آنها کمک خواهند کرد".

گروه تروریستی داعش در کشورهای عراق و سوریه در اواخر سال گذشته شیرازه خود را از دست داد و پس از شکست های پی در پی حیدرالعبادی نخست وزیر عراق در اوایل ماه دسمبر سال گذشته پیروزی کامل بر داعش را اعلام نمود.

یادآوری می کنیم، که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در 11 دسمبر سال گذشته پس از پیروزی نیروهای دولتی سوریه بر گروه های تروریستی دستور بیرون شدن نیروهای روسی را از سوریه صادر کرد.

پیش از این، در اواخر ماه نومبر سال گذشته مقام های ایرانی همچنین پیروزی بر گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه را اعلام کرده بودند.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала