ممنوعیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای نظامیان روسی

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر ممنوعیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای نظامیان روسی
ممنوعیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای نظامیان روسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در توصیه‌های این وزارت به نظامیان آمده است که مدیران شبکه‌های انترنتی خارجی به تمام اطلاعات شخصی کاربران دسترسی دارند و صفحات نظامیان روسی در شبکه‌های اجتماعی بطور مداوم تحت نظارت سازمان‌های استخباراتی خارجی می‌باشند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه روسی "ایزوستیا" با استناد بر وزارت دفاع روسیه نوشته است که به نظامیان روسی توصیه شده است تا از شبکه‌های اجتماعی Facebook، VKontakte، Odnoklassniki و دیگر شبکه‌ها استفاده ننموده، هیچ‌گونه معلوماتی درمورد وظایف شان در انترنت نشر نکنند و سیستم ردیابی تلفون‌های شان را خاموش کنند.

در حال حاضر این قوانین تنها به شکل توصیه اعلام شده اند، اما وزارت دفاع روسیه روی اصلاحات در قوانین کار می‌کند تا این نظامیان مکلف به پیروی از آنها باشند.

وزارت دفاع روسیه در پایان سال 2017 قانون استفاده از انترنت را طرح نمود.

در توصیه‌های این وزارت به نظامیان آمده است که مدیران شبکه‌های انترنتی خارجی به تمام اطلاعات شخصی کاربران دسترسی دارند و صفحات نظامیان روسی در شبکه‌های اجتماعی بطور مداوم تحت نظارت سازمان‌های استخباراتی خارجی می‌باشند. لذا تصاویر و یا ویدیوهای منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی توسط نظامیان می‌توانند باعث "اختلال در ماموریت نظامی" شوند.

همچنان توصیه شده است تا نظامیان از نزدیکان شان بخواهند تا اطلاعات در مورد وظایف شان را فاش نسازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала