سفیر روسیه: در افغانستان کمپاین تبلیغاتی بر ضد روسیه جریان دارد

© Photo / Embassy of the Russian Federation in the Islamic Republic of Afghanistanسفیر روسیه: در افغانستان کمپاین تبلیغاتی بر ضد روسیه جریان دارد
سفیر روسیه: در افغانستان کمپاین تبلیغاتی بر ضد روسیه جریان دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الکساندر مانتیتسکی، سفیر روسیه در کابل گفته است که سیاست روسیه مدرن در افغانستان و منطقه در معرض خطر کمپاین تبلیغاتی برنامه‌ریزی‌شده ضد روسیه برای بی‌اعتبار ساختن این کشور قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، الکساندر مانتیتسکی، سفیر روسیه در کابل در مصاحبه با آژانس اطلاعاتی "تاس" در ارتباط به اینکه رسانه‌های جمعی اطلاعات بی‌اساس درمورد حمایت طالبان از جانب مسکو و تضعیف تلاش‌ها برای مبارزه با تهدیدهای تروریستی نشر می‌کنند.

مانتیتسکی گفت: "این کار علاوه بر انداختن مسوولیت به دوش روسیه، همچنان برای انحراف توجه از اشتباهات متعددی که امریکا و نیروهای ناتو در طول 16 سال حضور نظامی شان در افغانستان مرتکب شده اند، انجام می‌شود".

دیدار سفیر روسیه با وزیر دفاع افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
دیدار سفیر روسیه با وزیر دفاع افغانستان

سفیر روسیه در کابل به نماینده از کشورش برای ادامه تلاش‌ها برای حل و فصل معضله افغانستان منجمله همکاری با کشورهای دیگر، اعلام آمادگی نمود. وی گفت: "روسیه به مثابه گذشته آماده است تا در امر آمادگی و تجهیز ارگان‌های امنیتی و همچنان شرکت در حمایت از روند آشتی ملی، کابل را کمک کند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала