جشن زادروز رهبر پیشین کوریای شمالی

© AFP 2023 / Kim Won-Jinجشن زادروز رهبر پیشین کوریای شمالی
جشن زادروز رهبر پیشین کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر کنونی کوریای شمالی به آرامگاه رهبر پیشین کوریای شمالی رفته و بر سر آرامگاهش گل گذاشت.

دعوت رهبر کوریای شمالی از رئیس جمهور کوریای جنوبی - اسپوتنیک افغانستان
دعوت رهبر کوریای شمالی از رئیس جمهور کوریای جنوبی
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مرکزی (KCNA)، کیم جونگ اون همراه با دیگر سیاسمتداران و نظامیان عالی رتبه این کشور به معبد «کیمسوسان» جای که جسد پدر و پدربزرگ رهبر کنونی کوریای شمالی مومیایی شده، رفته و بر آرامگاه پدرش به خاطر زادروزش گل گذاشته است.

رهبر کنونی کوریای شمالی، معبد «کیمسوسان» که در آن جا جسد مومیایی شده رهبر پیشین کوریای شمالی قرار دارد را با گلدان ها و دسته های گل تزئین نموده است.

در کنار آرامگاه پدر کیم جونگ اون آرامگاه معاون رئیس کمیته مرکزی حزب کارگران کوریای شمالی و رئیس جمهور دموکراتیک خلق کوریا، چوی یونگ هائه معاون شورای دولتی که به عنوان فرد دوم در کوریای شمالی بود، قرار دارد.

یادآوری می کنیم، که کیم جونگ ایل در پایان سال 2011 فوت کرد و امسال 76 سال از زادروز او می گذرد. کیم جونگ اون قدرت را به مانند پدرش که در سال 1994 از کیم ایل سونگ به ارث برده بود به ارث برد.

کیم جونگ ایل در پایان سال 2011 فوت کرد و اکنون او 76 ساله خواهد بود. کیم جونگ اون قدرت خود را به عنوان در سال 1994 به ارث برده است و همچنین پدر خود را از قدرت در کره شمالی، کیم ایل سونگ نقل مکان کرد. بالاترین رهبری در این کشور بر اساس اصل است که پسرش هرگز برنامۀ پدر را نقض نخواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала