تلاش قهرمان پیشین تکواندو، برای حضور در مدیریت ورزش

© Photo / Stringerتلاش قهرمان پیشین تکواندو، برای حضور در مدیریت ورزش
تلاش قهرمان پیشین تکواندو، برای حضور در مدیریت ورزش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نثاراحمد بهاوی پرچمدار افغانستان در دو دورۀ المپیک و دارندۀ مدال نقرۀ تکواندوی جهان، خودش را به ریاست فدراسیون تکواندوی این کشور نامزد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ورزشکاران پیشین افغانستان در تلاش رسیدن به جایگاه‌های مدیریتی در ورزش این کشور استند و نثاراحمد بهاوی عضو پیشین تیم ملی تکواندوی افغانستان که در تاریخ نوین ورزش این کشور، نخستین مدال جهانی را به ارمغان آورده است، امروز برای رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون این رشته ثبت نام کرد.

تکواندو پر افتخار ترین رشتۀ تاریخ ورزش افغانستان بوده است. دو مدال المپیکی و چندین مدال جهانی از افتخارات ارزشمند این رشته برای ورزش افغانستان است. کشوری که در هیچ رشتۀ دیگری این افتخارات ارزشمند را ندارد. با وجود آن تکواندوی افغانستان در چند وقت اخیر درگیر مشکلات فراوان مدیریتی و اختلافات درون ساختاری بوده است و ورزشکاران این رشته به نمایندگی از افغانستان در تمامی رقابت‌های معتبر ورزشی چند سال اخیر از جمله المپیک 2016 برازیل هیچ مدالی را به دست نیاورد.

نثار احمد بهاوی - اسپوتنیک افغانستان
جشنوارۀ سوچی؛ «المپیک بدون ‌مدال» برای قهرمان ورزش افغانستان

آقای بهاوی پس از ثبت نام برای رسیدن به ریاست این فدراسیون به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که مهمترین برنامه‌اش، آوردن آرامش و ایجاد ساختار مدیریتی سالم در مرکز و ولایات برای این فدراسیون است.

بهاوی که در دو دور بازی‌های المپیک پرچمدار افغانستان بوده است، در حال حاضر باشگاه تکواندوی خودش را دارد که در آن نزدیک به 250 ورزشکار تمرین می‌کنند و شماری از ان‌ها در رقابت‌های مهم بین‌المللی برنده شده اند.

انتخابات ریاست فدراسیون‌های مختلف ورزشی بر اساس دستور رییس جمهور افغانستان، به زودی برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала