ترامپ:جان کری بدترین مذاکره کننده بود

© REUTERS / Win McNamee/Poolترامپ:جان کری بدترین مذاکره کننده بود
ترامپ:جان کری بدترین مذاکره کننده بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا با لحن شدید بارک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا و جان کری وزیر امور خارجه آنوقت را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا، گفت که معامله هسته ای با ایران یک جانبه است و جان کری، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا که نتیجه آن را به پایان رسانده است، شاید بدترین مذاکره کننده ای است که او تا به حال ملاقات نموده است.
دونالد ترامپ، در حاشیه یک سخنرانی در ایالت اوهایو بار دیگر از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 انتقاد کرد و گفت که اگر ایران به توافق هسته‌ای عمل نکند و به آن پایبند نباشد، عواقب آن را خواهد دید.

ترامپ بار دیگر این معامله را یک توافق بد نامید و گفت: توافق با ایران، ممکن است بدترین توافقی باشد که من در تاریخ دیده‌ام. اگر ایران به این توافق پایبند نباشد و از انجام کارهایی که ملزم است، خودداری کند، یک مساله خیلی بزرگ برای ایرانی‌ها اتفاق خواهد افتاد. باور کنید.

وی در ادامه اظهارات خصمانه خود با انتقاد از دولت پیشین امریکا، گفت: (جان) کری یک مذاکره کننده بد است. فکر می‌کنید وقتی توافق انجام شد، ایران از ما تشکر می‌کرد و می‌گفت باور نمی شود 1.7 میلیارد دالر به ما پول نقد داده‌اید. فکر می‌کردید، ایرانی‌ها می‌گویند خیلی ممنون. ما شما را خیلی دوست داریم. نه اینطور نبود. دیدیم که آنها به‌جای تشکر، خیلی جسورتر شدند. این خیلی طول نخواهد کشید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала