غنی در دیدار با بزرگان اهل تشیع هرات: ما نباید اسیر گذشته باشیم

© AP Photo / Rahmat Gulغنی در دیدار با بزرگان اهل تشیع هرات: ما نباید اسیر گذشته باشیم
غنی در دیدار با بزرگان اهل تشیع هرات: ما نباید اسیر گذشته باشیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمداشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در چهارمین روز سفرش به ولایت هرات، قبل از ظهر امروز با شماری از بزرگان اهل تشیع ولایت هرات دیدار کرد.

در آغاز این نشست احمد علی جبرئیلی و بهزاد حکاک به نمایندگی از دیگران آغاز کار پروژه تاپی را در افغانستان به رئیس جمهور تبریک گفتند و از تلاش های همه جانبه او در تطبیق برنامه های اقتصادی ستایش و حمایت کردند. 

آنان با تاکید بر وحدت و همبستگی،‌ تامین عدالت اجتماعی، برگزاری انتخابات شفاف از رئیس جمهور غنی خواستار تامین حقوق شهروندی در استخدام ها شدند. 

رئیس جمهور محمد اشرف غنی با تشکر از حمایت بزرگان اهل تشیع ولایت هرات از برنامه های اقتصادی و زیربنایی در کشور، گفت که هدف ما التیام زخم های گذشته است. 

رئیس جمهور غنی بر استخدام شفاف کارمندان دولت تاکید کرده گفت که روند استخدام ها از طریق برنامه شفاف و امتحانات اصولی انجام می شود. رئیس جمهور افزود،‌ تلاش و هدف اینست تا یک دولت قانون مدار ایجاد نمائیم و صاحب جامعه ی شویم جایی که تمام شهروندان از حقوق مساوی برخوردار باشند. 

رئیس جمهوری با اشاره به این که رویدادهای گذشته به چهار نسل ما صدمه رسانیده، گفت: من در برابر همه مسئولیت دارم و ما نباید اسیر گذشه باشیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала