شرکت اسرائیلی از استقرار جنگنده‌های نسل جدید روسیه در سوریه خبر داد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر شرکت اسرائیلی از استقرار جنگنده‌های نسل جدید روسیه در سوریه خبر داد
شرکت اسرائیلی از استقرار جنگنده‌های نسل جدید روسیه در سوریه خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت اسرائیلی ماهواره‌های تجاری تصویری را منتشر نموده است که به گفته این شرکت، دو جنگنده نسل پنجم سو - ۵۷ روسی در پایگاه هوایی حمیمیم را نشان می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت اسرائیلی ماهواره‌های تجاری ImageSat International (ISI) تصویری را که تاریخ ۲۳ فبروری روی آن نوشته است، در شبکه‌های اجتماعی منتشر نموده است و ادعا دارد که در پایگاه هوایی روسیه "حمیمیم" در سوریه جنگنده‌هایی وجود دارند که تا هنوز در تسلیحات نیروهای هوایی روسیه شامل نشده اند.

درمورد این تصویر در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشته شده است: "تا هنوز معلوم نیست که آیا از جنگنده‌های سو — ۵۷ در حملات نظامی استفاده خواهد شد یا خیر. ISI به این باور است که از آنجا که این جنگنده‌ها هنوز در مرحله طراحی قرار دارند، سیستم تخنیکی و سیستم جمع‌آوری اطلاعات آنها تست خواهند شد".

در تصویر دو فروند جنگنده سو — ۵۷ در کنار جنگنده‌های سو نسل قبلی دیده می‌شوند. این تصویر توسط ماهوارهٔ Eros-B که در ماه اپریل سال ۲۰۰۶ به کمک راکت حامل روسی به فضا پرتاب شده بود، ضبط شده است.

شرکت ISI بطور مداوم تصاویر پایگاه هوایی حمیمیم را نشر می‌کند. تاریخ ۱۸ فبروری تصویر یک پناهگاه جدید در این پایگاه را منتشر کرده بود که گویا برای نگهداری طیاره‌های بدون سرنشین استفاده خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала