ارتباط سال تولد و چاقی!

© Flickr / Fhardseenارتباط سال تولد و چاقی!
ارتباط سال تولد و چاقی! - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
افرادی که بین سال های 1980 – 1990 متولد شده اند بیشتر از دیگران مستعد به چاقی هستند.

به گزارش اسپوتنیک، افرادی که بین اوایل دهه 1980 و اواسط دهه 1990 میلادی متولد شده اند در مقایسه با نسل های گذشته بیشتر استعداد چاقی را دارا هستند. نتایج یک تحقیق که توسط سازمان خیریه بریتانیا Cancer Research منتشر شد در این مورد گزارش داده است.
کارشناسان معتقدند که حدود 70 درصد از افرادی که در دوره زمانی سال های 1980 و 1990 متولد شده اند" 35 تا 44 ساله " استعداد چاقی دارند. اما با این حال تنها پنج نفر از ده نفری که بین این سال ها متولد شده بودندوزن اضافی بدن را دارا اند
یک تن از کارشناسان این تحقیق،"لیندا بوئول" در این مورد میگوید: نسل Millenials با پیروی از روند تغذیه سالم زندگی معروف می باشند، مگر هیچ چیز نمیتواند با تعادل در رژیم غذایی قابل مقایسه باشد. بهترین روش حفظ وزن سالم، خوردن زیاد میوه، سبزیجات و دیگر مواد غذایی فیبری و کاهش مصرف غذاهای مضر است.
در اواسط ماه فبروری، دانشمندان جاپانی یک مطالعه ای را انجام دادند که ارتباط بین شاخص چاقی و سرعت خوردن غذا را نشان داد. به گفته محققان، جذب سریع مواد غذایی اغلب به چاقی منتهی می شود.

علاوه بر این گفته می شود که افزایش وزن با خطر ابتلا به 13 نوع سرطان از جمله " سرطان سینه، روده ها، گرده " و انواع دیگر سرطان ارتباط مستقیم دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала