ازسرگیری حملات تروریستی به مرکز سوریه

© Sputnik / Ali Hassanدمشق
دمشق - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع سوری از آغاز عملیات زمینی ارتش سوریه در محورهای مختلف حومه دمشق و دستاوردهای چشمگیری که طی ساعات اخیر به دست آورده است، خبر دادند.

‎اسپوتنیک به نقل از تسنیم، اردوی سوریه عملیات زمینی خود را در محورهای «الزریقیة حزرما» به سمت شهرک «النشابیة» و «تل فرزات» همزمان با عملیات تهاجمی دیگر در محور «حرستا» آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش، طیارت قوای هوائی سوریه هم مواضع تروریست‌ها را در «کفر بطنا، جسرین، عین ترما و حرستا"» به شدت بمباران می‌کنند.

خبرها از پیشروی نیروهای ارتش در شهرک‌های «حزرما والنشابیة» در عمق غوطه شرقی حکایت می‌کند.

از  عفرین در شمال سوریه  هم خبر می‌رسد ارتش ترکیه به شکل گسترده این شهر و اطراف آن را هدف حملات خود قرار می‌دهد و خبرها از تصمیم نظامیان ترکیه‌ای برای ورود به عفرین و اشغال آن حکایت می‌کند، هر چند نیروهای مردمی و قطعات حمایت به شدت در حال دفاع از این شهر هستند.

‎گفته میشود، تمام مناطقی که تروریست‌های جبهه النصره و فیلق الرحمن در آن فعالیت دارند، مشمول توافق آتش‌بس نیست، اما شهر دوما مشمول آتش‌بس است و مناطقی که از آنجا به طرف دمشق هاوان و راکت پرتاب میشود،‌ بلافاصله با پاسخ ارتش روبرو خواهد شد و ارتش عملیات نظامی در آن مناطق انجام خواهد داد.

خبرنگار تسنیم در دمشق گزارش داد حملات هاوان گروه‌های تروریستی به محله‌های مسکونی پایتخت ازسرگرفته شده است. با این حال ارتش سوریه همچنان به عملیات گسترده خود برای سرکوب گروه‌های تروریستی و از  بین بردن خطرات که مردم پایتخت را به سبب فعالیت این گروه‌ها تهدید می‌کند، ادامه می‌دهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала