نمایش تسلیحات خطر ناک پوتین+ویدیو

© Sputnik / Grigoriy Sisoyev /  مراجعه به بانک تصاویر نمایش تسلیحات خطر ناک پوتین
نمایش تسلیحات خطر ناک پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تسلیحات جدید وحشت ناک غیر قابل دفاع روسیه را نمایش داد.

 پوتین حین سخنرانی سالانه در جلسه فدارلی روسیه اظهار داشت که راکت های جدید ماورأ الصوت قاره پیمأ — غیر قابل دفاع میباشد و وسایل دفاعی شعاع لازیری روسیه در جهان بی نظیر است.

وی تاکید کرد که تا کنون چنین سلاح در جهان وجود ندارد و زمانی پیدا خواهد شد که ما مجهز با تسلیحات مدرن تر خواهیم بود.

راکت "سرمت"

پوتین افزود: "ما طرح های جدید راکت های نسل جدید را زیر دست داریم. فعلاٌ  راکت "سرمت" تحت آزمایش قرار دارد که قوی ترین سلاح ثقیله در جهان میباشد و در جهان وسیله برای دفاع از آن وجود ندارد.

این راکت با برد 15000 کیلومتر و 15 سرگلوله میباشد که هر سرگلوله آن توان 750 کیلوتن را دارد

که در سالهای 2019 —2020 به قوای مسلح روسیه تحویل میگردد.

راکت "اوانگارد"

این راکت استراتیژیکی بالدار سرگلوله جدید و خاص را باخود دارد و میتواند در جریان حرکت به هدف موانع دفاعی و رادار دشمن را هم در ارتفاع، هم در سطح اتموسفیر زمین خود مختار انتخاب و موانع دشمن را عبور نماید. آزمایش این راکت نیر موفقانه سپری گردیده و حالا تولید کارخانه آن آغاز شده است. ما این راکت را "اوانگارد" پیشاهنگ نامیدیم.

سرعت آن بیشتر از 20 ماخ (1ماخ = 340 متر فی ثانیه)میباشد. که در این نزدیکی ها غیر قابل دفاع میباشد. در این سرعت حرارت داخل راکت به 1600 تا 2000 درجه میرسد، اما با آن هم قابل اداره میباشد و هدف را نابود می کند.

 

سلاح لایزری

میتوانم بگویم که ما در این عرصه نسبت به دیگران پیشقدم هستیم. ما در ایجاد سلاح لایزری موفقیت های زیاد را بدست آورده یم. ما از تیوری صحبت نمی کنیم، بلکه عینی چنین سلاح را با خود داریم، ولی تا کنون ضرورت نمایش آن فرا نرسیده است.

راکت هوا به زمین "کینجال"

ایجاد راکت فوق العاده دقیق ماورالصوت هوا به زمین "کینجال" (خنجر) روسی در جهان بی نظیر میباشد. آزمایش آن موفقانه سپری شد. بهتر بگویم که از تاریخ 1 دیسامبر سال گذشته به میدان هوائی حوزه نظامی جنوب روسیه  دیپو شده است. کرکترستیک و خصادیل تخنیکی آن محرم است، اما میتوانم بگویم که در طیارات سو-57 از آن استفاده خواهد شد. این راکت آنقدر مافوق سرعت صوت میباشد که حتی رادار دشمن نمی تواند آنرا کشف نماید.

کشتی های نظامی بدون سرنشین

کشتی بدون سرنشین در روسیه ایجاد گردیده است که میتواند به فاصله  و عمق غیر قابل تصور شنا نماید. انجن آن اتمی و سرعت آن به مراتب از سرعت کشتی های موجوده جهان بیشتر میباشد.

این کشتی های را می توان با سرگلوله هستوی و یا عادی مجهز کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала