کرملین: روسیه قصد حمله به هیچ کشوری را ندارد

© Sputnik / Natalia Seliverstova کرملین: روسیه قصد حمله به هیچ کشوری را ندارد
کرملین: روسیه قصد حمله به هیچ کشوری را ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی کرملین اعلام کرد که روسیه به هیچ کشوری حمله نخواهد کرد و تسلیحاتی که دیروز توسط رئیس جمهوری اعلام شد، تهدیدی برای آن دسته از کشورها که قصد حمله به روسیه را ندارند، محسوب نمی شود.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین در واکنش به ادعای رسانه های غربی مبنی بر اینکه در فلم منتشر شده برای نشان دادن تجهیزات جدید هسته ای روسیه، ایالت فلوریدای آمریکا مورد هدف قرار گرفته است، این مطلب را بیان کرد.
پسکوف افزود: هیچ گونه نقشه ای در این انیمیشن دیده نمی شود(خطوط مرزی کشورها در انیمیشن وجود نداشت و نامی از سایر کشورها در کره زمینی که به تصویر کشیده شده بود، وجود نداشت) و اشاره ای هم به نام یک کشور نشد.
سخنگوی کرملین افزود: سخنرانی رئیس جمهوری روسیه در مجلس فدرال، ماهیتی نظامی نداشت بلکه تنها معرفی انواع جدیدی از تسلیحات روسیه بود که تضمین کننده توازن قوای هسته ای در جهان است.
وی افزود: این موضوع را نباید آغاز یک مسابقه تسلیحاتی محسوب کرد و این اقدام تنها واکنش روسیه به نقض توافق ضد راکت بالیستیکی توسط آمریکا و ایجاد سیستم های دفاعی در سراسر دنیا بود.
رئیس جمهوری روسیه دیروز پنجشنبه در سخنرانی خوذد عنوانی مجلس فدرال روسیه، با بیان اینکه روسیه تسلیحات راهبردی بی نظیر در جهان دارد، گفت: راکت های قاره پیمای روسی از سد هر گونه سامانه نیروی راکتی عبور می کند و سامانه جهان نیز در برابر آن ناتوان هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала