صلاحیت نهایی سازی و امضأی قرارداد ها را ندارم

© Wikipediaصلاحیت نهایی سازی و امضأی قرارداد ها را ندارم
صلاحیت نهایی سازی و امضأی قرارداد ها را ندارم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مشاور ارشد رئیس جمهور غنی در امور زیربنایی، میگوید که وی به حیث مشاور رئیس جمهور، صرف به او مشوره میدهد و صلاحیت نهایی سازی و یا هم امضأی قرارداد ها را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری آوا، آقای قیومی که هفتۀ گذشته برای صحبت با شرکت های خصوصی امریکایی در پیوند با قرارداد های زیربنایی افغانستان به امریکا سفر کرد می‌گوید که در این سفر، با شرکت های خصوصی ایالات متحده، راجع به چهار پروژۀ زیربنایی برای افغانستان صحبت کرد. از این جمله، سه پروژه مربوط به تولید انرژی برق میشود.
این در حالی است که علی احمد عثمانی، وزیر انرژی افغانستان، اخیراً گفته بود که اجازۀ اشتراک در افتتاح کار پروژۀ تاپی در هرات را نیافته و نیز برخی قرارداد های مربوط به وزارت او، در غیاب اش امضأ شده اند.
محمد همایون قیومی، مشاور ارشد رئیس جمهور در أمور زیربنایی و فرد نزدیک به شخص رئیس جمهور پنداشته می‌شود، اما می‌گوید که کارش صرف به مشوره دادن در ارگ ریاست جمهوری محدود میشود.
وقتی از دوکتور قیومی در مورد مشکلات برق افغانستان، به ویژه مشکل برق در پایتخت، پرسیده شد، او گفت که در طول 16 — 15 سال گذشته، افغانستان شاهد یک پروژۀ تولیدی برق نبوده است.
مشاور ارشد رئیس جمهور غنی همچنان حکومت پیشین را به خاطر نارسایی در قرارداد پروژۀ استخراج مس عینک نیز مورد انتقاد قرار داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала