لت و کوب خبرنگار طلوع‌نیوز توسط نگهبانان یک مقام دولتی

© AP Photo / Massoud Hossaini, Fileلت و کوب خبرنگار طلوع‌نیوز توسط نگهبانان یک مقام دولتی
لت و کوب خبرنگار طلوع‌نیوز توسط نگهبانان یک مقام دولتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جمال‌ناصر فرهمند، خبرنگار شبکه تلویزیونی طلوع نیوز از لت و کوب شدن وی و برادرش توسط نگهبانان یکی از مقامات بلندپایه دولتی خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، جمال‌ناصر فرهمند، خبرنگار شبکه تلویزیونی طلوع نیوز در صفحه فیسبوک‌اش نوشته است که صبح امروز، هنگامی‌که با برادرش روانه کار های شان بودند، با برخورد زشت نگهبانان سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری اسلامی افغانستان مواجه شده اند که این موضوع به برخورد فزیکی با استفاده از میل و قونداغ توسط محافظین امنیتی و لت و کوب این خبرنگار و برادرش منجر شد.

آقای فرهمند نوشته است —" ساعت هشت صبح بود كه من با برادرم فرهاد ميخواستيم برويم سمت كار ها مان، رسيديم به سرك دارلامان نزديك وزارت تجارت؛ براي دقايقي موتر را ايستانيدم كاري كه داشتيم انجام دهيم. لحظه اي نگذشته بود كه ضربهء ميل سلاحِ نگهبانان آقاي دانش را در بانت موتر احساس كردم دليل اين كار را خواستم بفهمم كه با فحش، دشنام و نا سزاگويي هاي اين سرباز مواجه شدم، خواستم از نا سزاگويي هاي اين سرباز جلوگيري كنم از موتر پايين شدم كه با برخورد فزيكي مواجه شدم اين زماني بود كه فرهاد برادرم رسيد، او خواست مانع بر خورد شود اما خودش زير ميل و قونداغ بد معاشان "دانش" قرار گرفت هرچند مردم محل تلاش كردند مانع اين برخورد ظالمانهء ياغيان رسمي دولتي شوند، ولي توان شان نميرسيد. تا اينجاي كار من هم از ميل و قونداق بي نصيب نماندم، مردم منطقه وشاهدان رويداد داد ميزدند كه اين يك خبر نگار است لطفا نزنيد برعلاوهء اينكه دست از لت و كوب برنميداشتند بار ها عنوان خبرنگاري من با ناسزاگويي ها همراه ميشد.
وضعيت بسيار متاثر كننده بود مردم ميخواستند من محافظت شوم به زور مرا داخل موتر نشاندن وآسیب جدی ندیده ام، اما اون طرف تر برادرم را چند نفره زير ميل و قونداق گرفته بودند ولي من كاري برايش كرده نميتوانستم چون دست من بسته بود اينها لباس هاي نظامي بر تن داشتند قداست اين لباس را من بيشتر از اون{ به ظاهر سرباز }ميدانستم. 
خلاصه چند دقيقه بعد ديدم كه چندين موتر شيشه سياه از كوچه بيرون شد و بالاخره فهميديم كه ما بخاطر بيرون شدن آقاي سرور دانش معاون رييس جمهو از خانه اش اين همه توهين، تحقير و لت و كوب شديم."

این خبرنگار با جلب توجه آقای دانش و نزدیکانش به این موضوع از "عدالتی" که معاون رئیس جمهور با نشر ده‌ها جلد کتاب درمورد حقوق و قانون تهیه کرده و برای تطبیق در جامعه سفارش کرده، انتقاد نموده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала