ماکسیم سورایکین: به پیش، به سوی گذشته روشن شوروی

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر ماکسیم سورایکین: به پیش، به سوی گذشته روشن شوروی
ماکسیم سورایکین: به پیش، به سوی گذشته روشن شوروی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک زندگی نامه، برنامه سیاست داخلی و خارجی نامزدهای ریاست جمهوری فدراسیون روسیه 2018 را ارائه می کند.

بیوگرافی: ماکسیم سورایکین در سال 1978 در مسکو متولد شده و، درجه علمی نامزد علوم تاریخی را دارا می باشد. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، او شرکت ترمیم تجهیزات کامپیوتری را تاسیس، و مدت ده سال مدیریت آن را بر عهده داشت.
وی همچنین به عنوان استاد در بخش مدیریت، دانشگاه دولتی راه های مواصلاتی مسکو، ایفای وظیفه نموده است. او مولف چندین مقاله علمی و نشریات است.
در سیاست — از سال 1996 عضو حزب کمونیست شد. از سال 2010، او رهبری سازمان اجتماعی "کمونیست های روسیه " را بر عهده گرفت، که نامزدی وی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2018 روسیه را پیشکش نموده است.
برنامه سیاست داخلی: برنامه ماقبل انتخاباتی ماکسیم سورایکین، به گفته او- کل مجموعه اقدامات برای احیای اقتصاد سوسیالیستی است. بنابراین در صورت به قدرت رسیدن "کمونیستهای روسیه" وعده سپرده اند که، شاخه اصلی اقتصاد — سیستم ملی بانک ها را ایجاد نمایند.
علاوه بر این، کمونیست ها وعده داده اند که تفاوت در میزان درآمد یک کارگر ماهر و مدیر شرکت بیش از 5 در صد نباشد.
نامزد ریاست جمهوری روسیه توجه ویژه را به مبارزه با فساد اداری معطوف می دارد. در برنامه وی خاطرنشان می گردد که، لازم است تا در روسیه موسسۀ مصادره ثروت غیرقانونی به وجود آید و همچنین کمیته های کنترل مردمی بر جریان های مالی شرکت ها دوباره احیا شوند.
برنامه سیاست خارجی: در سیاست خارجی"کمونیستهای روسیه" پایبند میهن پرستی هستند. آنها معتقدند که هسته اصلی سیاست خارجی باید — "دفاع از منافع کارگران" باشد.
حزب کمونیست همچنین در مورد ایجاد یک اتحادیه دفاعی ضد امپریالیستی با الگو گرفتن از سبک پیمان وارسا، تاکید می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала