ولادیمیر ژیرینوفسکی: صنعتی شدن بدون مهاجران

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر ژیرینوفسکی: صنعتی شدن بدون مهاجران
ولادیمیر ژیرینوفسکی: صنعتی شدن بدون مهاجران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک زندگی نامه، برنامه سیاست داخلی و خارجی نامزدهای ریاست جمهوری فدراسیون روسیه 2018 را ارائه می کند.

زندگی نامه: ولادیمیر ژیرینوفسکی جاده ای طولانی از زندگی سیاسی را گذرانده است. مسیر سیاسی او در دوره بحرانی تاریخ روسیه اوایل دهه 90 آغاز شد. او رهبر حزب لیبرال دموکراتیک روسیه و نزدیک به یک چهارم یک قرن، گذشته سیاسی دارد، و برای 5 بار در انتخابات ریاست جمهوری روسیه شرکت کرده است.
برنامه سیاست داخلی: ولادیمیر ژیرینوفسکی قصد تشکیل دولتی قوی توسط مردم روسیه را دارد و برای گسترش زبان روسی مبارزه می کند و مخالف «تسلط مهاجران» است. در حوزه اقتصادی او قصد اقتصاد صنعتی را دارد و خواهان دوباره سازی صنعت دهه 1990 است. او وعده داده است که تمام بدهی های آب و برق مردم فقیر را بدهد. او قصد از بین بردن فصاد و پشتیبانی از کسب و کار کوچک و برداشتن مالیات از آنها، جلوگیری از افزایش قیمت و توسعه سیبری و شرق دور را دارد.
برنامه سیاست خارجی: رهبر حزب دموکرات لیبرال روسیه بر این باور است، که از زمان فروپاشی امپراتوری روسیه در سال 1917، دیپلماسی داخلی مرتکب اشتباهات زیادی شده است. وقت آن رسیده که تمام اهداف سیاست خارجی را در نگهداری از منافع روسیه و روسیه متمرکز سازیم. ولادیمیر ژیرینوفسکی همچنین پیشنهاد ایجاد اتحاد شوروی جدید را داد که در آن کشورهای ایران و ترکیه هم می توانند شرکت کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала