گریگوری یولینسکی: مخالف مفکوره استالینیسم و میراث دهه ۱۹۹۰

© Sputnik / Evgeniy Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر گریگوری یولینسکی: مخالف مفکوره استالینیسم و میراث دهه ۱۹۹۰
گریگوری یولینسکی: مخالف مفکوره استالینیسم و میراث دهه ۱۹۹۰ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک زندگی نامه، برنامه سیاست داخلی و خارجی نامزدهای ریاست جمهوری فدراسیون روسیه 2018 را ارائه می کند.

بیوگرافی: گریگوری یولینسکی، فارغ التحصیل پوهنتون پلیخانوف، در سال ۱۹۹۰ وارد صحنه سیاسی روسیه شد. در سال ۱۹۹۰ شورای عالی اتحاد جماهیر شوروی، او را به عنوان معاون شورای وزیران و رئیس کمیسیون دولتی اصلاحات اقتصادی تعیین نمود.
یولینسکی برای چهارمین بار به نمایندگی از حزب "یابلوکا" در انتخابات ریاست جمهوری روسیه اشتراک خواهد کرد.
برنامه سیاست داخلی: نکات کلیدی برنامه یولینسکی عبارت اند از: پشت سر گذاشتن "استالینیسم پنهان" و " سرمايه داری وحشی، که در مرز با فئوداليسم قرار دارد".
به باور یولینسکی احترام به مالکیت شخصی از سوی حکومت، محدودیت تمرکز مالکیت در دست عده محدودی و هماهنگی تغییرات قابل توجه در اقتصاد و تجارت شرایط اصلی برای تبدیل کردن روسیه به قویترین اقتصاد اروپا میباشند.
یولینسکی همچنین پیشنهاد میکند، برای مبارزه با فقر حکومت باید به شهروندان حساب های پس انداز باز کند و بخشی از سود سهام را که از سهام شرکتهای بزرگ بدست میآید را به مردم بپردازد.
برنامه سیاست خارجی: به گفته گریگوری یولینسکی روابط دوستانه با کشورهای شوروی سابق اولویت سیاست خارجی روسیه میباشد. همچنان باید با کشورهای اروپای غربی روابط نزدیک برقرار شود. این بدین معنی است که روسیه باید به تدریج قوانین، سیاست دفاع خارجی و سیاست اقتصادی خود را با اروپا نزدیک بسازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала