پاول گرودینین: طرفدار امتناع روسیه از پیوستن به سازمان تجارت جهانی

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر پاول گرودینین: طرفدار امتناع روسیه از پیوستن به سازمان تجارت جهانی
پاول گرودینین: طرفدار امتناع روسیه از پیوستن به سازمان تجارت جهانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک زندگی نامه، برنامه سیاست داخلی و خارجی نامزدهای ریاست جمهوری فدراسیون روسیه 2018 را ارائه می کند.

زندگی نامه: پاول گرودینین در سال 1960 در مسکو چشم به جهان گشود و از دوران کودکی زندگی او با مزرعه دولتی پیوند داشت و او در زمان کودکی به عنوان یک باربر کار می کرد. او دارای مدرک مهندسی است و برای چندین دهه در مزرعه دولتی لنین در نزدیکی مسکو کار کرد و در سال 1995 به حیث رئیس این مزرعه انتخاب شد. از سال 1997 زمانی که او به برای نخستین بار به دومای منطقه ای مسکو راه یافت، رو آورد. در دسمبر 2017 با تصمیم کنگره حزب کمونیست فدراسیون روسیه او به عنوان نامزد برای ریاست جمهوری معرفی شد.
برنامه سیاست داخلی: بیشتر برنامه های پیش از انتخابات پاول گرودینین به کارهای اقتصادی اختصاص یافته است. بنابراین، در صورت پیروزی در انتخابات او وعده داده است که مانع پیوستن روسیه در سازمان تجارت جهانی (WTO) شود و صنایع مهم ملی را نظامند، نیروی برق، راه آهن، سیستم های ارتباطی و بانک ها را ترقی دهد.
برنامه سیاست خارجی: گرودینین نامزد ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد، که روسیه نیاز به یک دیدگاه «اساسی» دارد که همه را با هم «متحد» کند، طوری کشورهای دیگر مانند زمان اتحاد جماهیر شوروی به سوی آنها بیایند. او گفت:- " ما واقعا یک قدرت بزرگ هستیم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала