زنده شدن مرد هندی پیش از کالبد شکافی

© Photo / nollygrioزنده شدن مرد هندی پیش از کالبد شکافی
زنده شدن مرد هندی پیش از کالبد شکافی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در هند مردی که در یک سانحه رانندگی جان خود را در یک سانحه رانندگی از دست داده بود، پیش از آغاز کالبد شکافی زنده شد.

زنده شدن یک مرده هنگام کالبد شکافی - اسپوتنیک افغانستان
زنده شدن یک مرده هنگام "کالبد شکافی"
به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران، مردی که در یک سانحه رانندگی در هند جان خود را از دست داده بود، تنها چند لحظه پیش از آغاز کالبدشکافی زنده شد.

مرگ این مرد را پزشکان تایید و یک شب هم در سردخانه نگهداری شده بود و قرار بود کالبد شکافی روی جسد او صورت بگیرد، که یک پاتولوژیست نبض وی را گرفت و دریافت که او هنوز زنده است.

این فرد در سانحه رانندگی به شدت زخمی و پزشکان گفته بودند که دچار مرگ مغزی شده و پس از چند ساعتی پزشکان اعلام کردند که وی به طور کامل جان خود را از دست داده است.
یک پزشک در این درمانگاه اعلام کرد، که این فرد همچنان دچار مرگ مغزی و نیازمند کمک‌های پزشکی است.
این پزشک گفت: مرگ مغزی این مرد تایید شده بود و پس از آنکه به درمانگاه رسید، تنفس و نبض وی دچار اختلال بود. با این حال، دستگاه تنفسی او صبح امروز بار دیگر فعال شد.
وی افزود: گاهی اوقات در بیماران دچار مرگ مغزی، فعالیت قلب و دستگاه تنفسی به صورت موقت متوقف می‌شود که به نظر می‌رسد این مرد نیز دچار چنین شرایطی شده است. او همچنان دچار مرگ مغزی است. به دلیل کمبود امکانات، وی را به درمانگاه دیگری انتقال داده ایم.
گزارش‌ها حاکی است جمعیت گسترده‌ای در برابر این درمانگاه دست به اعتراض زده اند و مسئولان این بیمارستان را به اهمال در انجام وظایف خود متهم کرده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала