افشای رابطه جنسی معاون دوم مجلس سنا با همسر یک لوگری

© AP Photo / Rahmat Gulافشای رابطه جنسی معاون دوم مجلس سنا با همسر یک لوگری
افشای رابطه جنسی معاون دوم مجلس سنا با همسر یک لوگری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
يک باشنده ولايت لوگر ادعا مي کند که محمدآصف صديقى؛ معاون دوم مجلس سنا، همسرش را فريب داده، با او رابطه جنسى برقرار کرده و آنها را به مرگ تهديد کرده که نبايد اين موضوع را افشا کنند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "خبر گزاری ژواک" اين شخص انجنير فريدون نام دارد و ساکن منطقه جويک شهر پل علم؛ مرکز ولايت لوگر مي‌باشد. او در حال حاضر در منطقه کارته نو شهر کابل زندگى مي‌کند و به حيث انجنير در ولسوالى کجکى ولايت هلمند ايفاى وظيفه مي‌کند.

فريدون که روز گذشته با شماری زیادی سند به دفتر مرکزى پژواک آمده بود، مدعى شد که محمد آصف صديقى؛ معاون دوم مجلس سنا، به‌تاريخ 23 دلو، شکيلا خانم و دخترش را از سرک سه کارته نو شهر کابل ربوده است.

فريدون گفت که آصف صديقى، همسر و دخترش را براى 14 روز در منطقۀ خوشحال خان در يک خانه به گروگان گرفته و با همسرش رابطه جنسى برقرار کرده است.

به گفتۀ وى، زماني‌که آنان از اين موضوع باخبر شدند، خانم و دختر وى را به خانۀ امن تسليم کرده و به همسرش گفته اند که اگر به خانه اش بازگردد، اعضاى خانواده اش او را خواهند کشت.

فريدون افزود: "صديقى بالاى خانم من فشار آورده تا از من طلاق بگيرد و با وى نکاح بسته نمايد."

وى گفت که چندين بار او، خسر و اعضاى ديگر خانواده اش، به مرگ تهديد شده اند که نبايد اين موضوع را با حکومت و رسانه ها شريک سازند.

این شهروند لوگر در مورد اينکه صديقى با خانم وى چگونه رابطه پيدا کرده، گفت: "خانم من محصل بوده، در شفاخانه رابعه بلخى کار عملى مي‌کرد، يک روز خانم صديقى مريض شده و به شفاخانه رابعه بلخى براى تداوى آورده بوده، در اينجا ميان صديقى و خانم من رابطه ايجاد مي شود؛ بعداً صديقى به خانم من مي گويد که از لوگر آمده اى و من بالاى خودت افتخار مي‌کنم، من معاون مشرانو جرگه هستم، به جرگه بيا، من يک وظيفه مناسب برايت پيدا خواهم کرد."

فريدون گفت که بعد از اين رابطه، رفت و آمد ميان خانوادۀ وى و صديقى آغاز مي‌شود.

وى افزود که صديقى با گذشت زمان، به خانم وى مي‌گويد که براى وى، يک وظيفه مناسب در مشرانو جرگه پيدا خواهد کرد؛ در جريان چند ماه يک دفعه بيايد و معاش خود را کسب کند.

وى افزود: "بعد از آن صديقى خانمم را در مشرانو جرگه مقرر مي‌کند، بعد از مدتى به زن من مي‌گويد که بايد هر روز بيايد و وى را به يک وظيفه جديد مي‌گمارد."

وى گفت از مدتى به اين طرف، خانم وى به حيث سکرتر آصف صديقى ايفاى وظيفه کرده است.

فريدون افزود: "صديقى از روز نخست به اين طرف به زن من چشم دوخته بود، زماني که خبر شدم که خانمم در خانه خود نيست، رفتم و به صديقى گفتم که همينطور يک قضيه پيش آمده، وى برايم گفت که من اين مشکل را حل مي کنم."

به گفتۀ این شهروند لوگر، صديقى در اين مدت مي‌خواست که آنها را در فريب نگهدارد و براى خانمش قضيه خشونت خانوادگى ثبت کند و وى را به خانه امن بفرستد.

او گفت: "براى اينکه در خانه امن نگهدارى شود، صديقى به وى قضيه خشونت فاميلى ايجاد کرده است."
وى افزود صديقى از طرق مختلف آنان را هشدار داده تا اينکه احمد جاويد؛ برادر وى را براى مدتى در لوگر زندانى کرده بود تا آنان بايد از اين قضيه بگذرند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала