تلاش ایالات متحده برای برهم زدن مذاکرات میان دو کوریا

© REUTERS / Kim Hong-Jiتلاش ایالات متحده برای برهم زدن مذاکرات میان دو کوریا
تلاش ایالات متحده برای برهم زدن  مذاکرات میان دو کوریا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک تن از سناتوران روسی معتقد است که،ایالات متحده آخرین تلاش خود را برای متوقف کردن مذاکرات آغاز شده میان کوریای شمالی و جنوبی ، انجام خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، ایگور موروزوف عضو سابق اطلاعات خارجی و سناتور شورای فدراسیون روسیه در مصاحبه با آژانس اطلاعاتی "ریانوستی" گفته است که جامعه جهانی باید آخرین تلاش شان را جهت رفع اختلافات پیرامون کوریای شمالی به خرج دهند و اقدامات زورگویانه توسط شورای امنیت سازمان ملل باید متوقف ساخته شود.

پیش از این امریکا رسما با متهم کردن کوریای شمالی به دست داشتن در قتل برادر ناتنی رهبر این کشور در سال 2017 در مالزیا، تحریم های بیشتری را علیه پیونگ یانگ اعمال کرده است.
این بیانیه را امریکا بلافاصله پس از اعلام رهبری کوریای شمالی در مورد شماری از طرح های صلح آمیز برای حل و فصل وضعیت شبه جزیره کوریا منتشر کرد.
موروزوف می گوید: البته که ایالات متحده برای برهم زدن روابط میان دو کوریا و بحرانی ساختن اوضاع به صورت کل در شبه جزیره کوریا تلاش خواهد کرد.
کارشناس روس معتقد است که ایالات متحده و کوریای شمالی توانایی و امکانات شان را با هم مقایسه می کنند.
موروزوف تاکید کرد: " جامعه بین المللی باید اقدامات جدی را روی دست گیرد ،تا هر گونه تلاش برای حل و فصل زورگویانه اوضاع کوریای شمالی ،توسط شورای امنیت سازمان ملل متوقف شود".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала