افشای نقش گوگل در ایجاد هوش مصنوعی برای ارتش امریکا

© REUTERS / Dado Ruvicافشای نقش گوگل در ایجاد هوش مصنوعی برای ارتش امریکا
افشای نقش گوگل در ایجاد هوش مصنوعی برای ارتش امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های غربی از نقش گوگل در ایجاد الیگاریتم هوش مصنوعی برای ارتش ایالات متحده امریکا پرده برداشته اند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Gizmodo وزارت دفاع ایالات متحده قرار داد مشارکت را با کمپنی گوگل به منظور ایجاد یک الگوریتم برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از هواپیماهای بدون سرنشین، به امضا رسانیده است.این طرح را کارکنان شرکت به نشریه گزارش داده اند.
دلیل مراجعه کردن پنتاگون به موسسات دیگر چنین توضیح شده آنها قادر به تجزیه اطلاعات به دست آمده از دستگاه های بی سرنشین نیستند. یادآوری شده که پنتاگون بودجه بزرگی را برای ایجاد تخنیک های پیشرفته جهت جمع آوری اطلاعات هزینه نموده اما در زمینه ایجاد تجهیزات برای بررسی این اطلاعات عقب مانده بود.
اینجا مسله در مورد تخنیک Maven که برای شناسایی اتوماتیک وسایط نقلیه بدون سرنشین و دیگر تجهیزات که در فلم ها و ویدئوها در رابطه با 38 پارامتر است، مطرح می باشد. علاوه بر این Maven امکان تعقیب و نظارت بر رفت و آمد های افراد را فراهم می سازد.
در اواخر ماه فبروری، معلوم شد که یک بخش Google که به نام DeepMind یاد می گردد در حال توسعه هوش مصنوعی است، که می تواند تغییرات در وضعیت بیماران را پیش بینی کند. اما گفته شد که این تخنیک جدید همچنین می تواند منجر به مرگ افراد شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала