در فاریاب دو طالب که یکتن از آنها چادری زنانه داشت، دستگیر شدند

© Photo / وزارت داخلهدر فاریاب دو طالب که یکتن از آنها چادری زنانه داشت، دستگیر شدند
در فاریاب دو طالب که یکتن از آنها چادری زنانه داشت، دستگیر شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو طالب مسلح که یکی چادری زنانه به سر داشت از نزدیکی ولسوالی قیصار ولایت فاریاب دستگیر شدند.

گروه طالبان دفتر حزب آزادی را در فاریاب تصرف کردند - اسپوتنیک افغانستان
گروه طالبان دفتر حزب آزادی را در فاریاب تصرف کردند
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پژواک، عبدالکریم یورش سخنگوی پولیس فاریاب گفت: دو تن طالبان حرفوی به نام های عطا الله باشنده ولسوالی المار و محمد نبی باشنده ولسوالی غورماچ  در ولسوالی قیصار ولایت فاریاب دستگیر شدند، که از نزدشان در هنگام دستگیری دو کارت عضویت طالبان از کویته پاکستان و یک میل کلاشنکوف و یک موترسایکل هم به دست آمده است.

وی افزود، این افراد از تروریستان حرفوی طالبان هستند که با استفاده از چادری، چندین مسئول دولتی و متنفذین قومى را از بین برده اند.

نظام‌الدین قیصاری قوماندان امنیه قیصار و نماینده خاص جنرال عبدالرشید دوستم در امور نیروهای خیزش مردمی گفت، که این تروریستان را افراد او هنگام بیرون شدن از بازار قیصار به ساحه طالبان دستگیر کردند.

او در ادامه گفت، که میتوانست این دو طالب را که قاتل شخصیت ها و نیروهای امنیتی هستند، از بین ببرد؛ اما خواست به قانون بسپارد تا از مجرای قانون مجازات شوند.

دستگیر شده ها اعتراف می کنند ،که سلاح، موترسایکل و کارت های هویت از آنان است؛ اما طالب مدرسه هستند و به دلیل تهدیدی که طالبان کرده بودند، میخواستند به دولت بپیوندند که توسط نیروهای دولتی گرفتار شدند.

از سوى ديگر، مقام های امنیتی در فاریاب، از کشته و زخمی شدن چهار تن در دو انفجار ماین در ولسوالی های دولت آباد و پشتونکوت خبر میدهند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала