موافقت ترامپ برای دیدار با کیم جونگ اون

© AP Photo / Ahn Young-joonموافقت ترامپ برای دیدار با کیم جونگ اون
موافقت ترامپ برای دیدار با کیم جونگ اون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مشاور رئیس جمهور کوریای جنوبی پس از گفت و گو با ترامپ گفت، که رئیس جمهور امریکا موافق دیدار با رئیس جمهور کوریای شمالی تا ماه می است

Актеры в образе лидера КНДР Ким Чен Ына и президента США Дональда Трампа в Гонконге - اسپوتنیک افغانستان
کاخ سفید: ترامپ و کیم جونگ اون در آینده نزدیک ممکن با هم دیدار کنند
به گزارش اسپوتنیک، چون یی یون مشاور امنیتی رئیس جمهور کوریای جنوبی پس از گفت و گو با دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در کاخ سفید گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا موافق دیدار با کیم جونگ اون رئیس جمهور کوریای شمالی تا ماه می است.

مشاور رئیس جمهور کوریای جنوبی در این دیدار همچنان پیام رئیس جمهور کوریای جنوبی را به دونالد ترامپ سپرد.

او گفت: کوریای جنوبی و ایالات متحده امریکا درباره حل مشکل کوریای شمالی خوشبین هستند. با این حال او اشاره کرد، که اعمال فشار را تا زمانی بالای کوریای شمالی ادامه خواهیم داد تا این کشور به حرفهایش عمل نکند.

مشاور امنیتی رئیس جمهور کوریای جنوبی گفت: جمهوری کوریا همراه با امریکا، جاپان و بسیاری از همکاران دیگرش در سراسر جهان به طور کامل متعهد به خلع سلاح هسته ای کامل شبه جزیره کوریا است.

چون یی یون گفت: در دیداری که او با کیم جونگ اون رئیس جمهور کوریای شمالی داشت، او آمادگی خود را به خلع سلاح اتمی کوریای شمالی نشان داده است.

او در دیدار با دونالد ترامپ گفت: رهبر کوریای شمالی وعده داده است که دیگر از آزمایش سلاح های هسته ای و راکت های بالستیک خودداری کند.

در همین حال، سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید تایید کرد، دونالد ترامپ آماده دیدار با کیم جونگ اون است.

او گفت: در زمان معین و مکان مشخص دونالد ترامپ با کیم جونگ اون دیدار خواهد کرد و دو طرف روی خلع سلاح اتمی کوریای شمالی گپ خواهند زد. با این هم باید همه تحریمها و حداکثر فشار بالای این کشور حفظ شود.

یادآوری می کنیم، که در اوایل این هفته هیئتی از کوریای جنوبی با کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی دیدار کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала