انگیزهٔ عامل "روسیاهی" وزیر خارجه پاکستان معلوم شد+ویدیو

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر انگیزهٔ عامل "روسیاهی" وزیر خارجه پاکستان معلوم شد+ویدیو
انگیزهٔ عامل روسیاهی وزیر خارجه پاکستان معلوم شد+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک جوان پاکستانی که با پاشیدن رنگ سیاه به صورت وزیر خارجه این کشور، وی را "روسیاه" کرد، پس از بازداشت، انگیزه‌اش را برای انجام این عمل اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری آوا، جوانی که به صورت خواجه محمد آصف، وزیر خارجه پاکستان رنگ سیاه پاشیده بود گفته است: عضو هیچ گروه سیاسی نیستم و تنها دلیلی که باعث شد تا به خواجه آصف حمله کنم این است که او در تصویب لایحه علیه پیامبر اسلام نقش داشته است.

وی افزود: قصد داشتم از حزب نواز انتقام بگیرم، زیرا آنها برای راضی نگهداشتن غرب حاضر شدند به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام توهین کنند.
پولیس پاکستان با تایید سخنان این جوان گفته است که وابسته به هیچ گروه‌های سیاسی نیست و انگیزه او چیزی است که بیان کرده است.
گفته می‌شود،‌ این جوان همچنان در بازداشت پولیس به سر می‌برد.

حمله به اعضای ارشد حزب نواز در جریان سخنرانی‌های تبلیغاتی آنان به شدت ادامه دارد، و امروز در لاهور به سمت نواز شریف نیز کفش پرتاب شد.
تصویب لایحه‌ای در پارلمان پاکستان در حمایت از پیروان احمد قادیانی خشم گروه‌های مذهبی پاکستان را برانگیخته و آن را توهین به رسول گرامی اسلام و خاتمیت ایشان دانستند.
تصویب این لایحه سبب عزل وزیر قانون پاکستان شده و مشکلات فراوانی برای حزب نواز به وجود آورد که آخرین نمونه آن، حمله به وزیر خارجه این کشور بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала