پوتین بلندترین امتیاز را در برنامه رو در رو در تلویزیون طلوع در میان رئیس جمهوران جهان گرفت

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین بلندترین امتیاز را در برنامه رو در رو در تلویزیون طلوع در میان رئیس جمهوران جهان گرفت
پوتین بلندترین امتیاز را در برنامه رو در رو در تلویزیون طلوع در میان رئیس جمهوران جهان گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در برنامه تفریحی و سرگرمی رو در رو در تلویزیون طلوع، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه به عنوان شناخته شده ترین رئیس جمهور جهان بلندترین امتیاز را گرفت.

نمایش فیلم پوتین« قدرتمندترین مرد جهان» در کانال سی ان ان - اسپوتنیک افغانستان
نمایش فیلم پوتین «قدرتمندترین مرد جهان» در کانال سی ان ان
به گزارش اسپوتنیک، در برنامه تفریحی و سرگرمی رو در رو در تلویزیون طلوع، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به عنوان شناخته شده ترین رئیس جمهور جهان بلندترین امتیاز را گرفت.

 پرسش این بود ،که مشهورترین رئیس جمهور کیست؟ و از میان چند رئیس جمهور مطرح در جهان، ولادیمیر پوتین توانست بیشترین امتیاز بگیرد. براساس نتیجه نظرسنجی طلوع از شرکت کنندگان برنامه رو در رو، آقای پوتین ۳۴ امتیاز و باراک اوباما رئیس جمهور پیشین امریکا ۸ امتیاز گرفتند.

پیش از این، مجله فوربز هم برای چند سال ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه را با بیشترین رای، قدرتمندترین رهبر سیاسی دنیا اعلام کرده بود.

یادآوری می کنیم، که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دکترای حقوق دارد و او در سال های اخیر قدرتش را هرچه بیشتر تقویت کرده، این موضوع در سال ۲۰۱۳ بیش از هر سال دیگری به چشم می آمد. فراموش نکنید اوضاع سوریه و اثر گذاری روسیه در آن موقعیت جهانی پوتین را هم بهبود بخشید. او رئیس‌جمهور کشوری است، که علاوه بر عضویت دائمی در شورای امنیت، منابع فراوانی از گاز و نفت در اختیار دارد و در سخنرانی چند هفته پیش خود قدرت جنگ افزار های روسیه را هم به نمایش گذاشت، که مورد انتقاد مقام های غربی قرار گرفت. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала