اردوگاه ارتش اوکراین یا دوزخ روی زمین + عکس

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر اردوگاه ارتش اوکراین یا دوزخ روی زمین + عکس
اردوگاه ارتش اوکراین یا دوزخ روی زمین + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اردوگاه خیمه یی نیروهای مسلح اوکراین در پایگاه نظامی "شبکه گسترده" در منطقه نیکولایف غرق در گل و لای غرق شده است. تصاویر این اتفاق در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، یولیا ماتوینکو شرکت کننده عملیات جنگی در دنباس در صفحه" فیس بوک" خود نوشت: " اینست دوزخ روی زمین که بعد از گذشت 5 سال از جنگ به همان شکل اولیه خود باقی مانده است."
سربازان قطعه 56 مجهز به موتر سایکل که در پایگاه مذکور، مصروف آموزش بودند به نوبه خود ابراز داشتند که، شرایط زندگی دراین پایگاه در حقیقت فوق العاده دشوار و بحرانی است. ارتش برای عبور و مرور شان پیاده رو های را ساخته و حمام و غذا نیز موجود است. آنها میگویند ذخیره چوب سوخت در هر خیمه به قدر کافی وجود دارد.  

مشاور رئیس جمهور اوکراین،یوری بوریوک در صفحه خود در فیسبوک نوشت: تصاویر منتشره در شبکه های اجتماعی که شرایط نا مناسب زندگی در اردوگاه خیمه یی "شیروکی لان" را نشان میدهد در حقیقت نمایانگر تاریخ غرق شدن سربازان در شرایط جنگ است. کار های ساختمانی در آنجا جریان دارد وتقریبا 14 میلیون دالر برای آن اختصاص داده شده اما به دلیل بارش شدید باران بطور موقت متوقف گردیده است و با گذشت هر سال این ساختمان های نیمه کاره در گل و لای فرو می رود. امکان دارد با مرور زمان پس از گذشت سالها باستان شناسان آنها را در اعماق زمین پیدا کنند

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала