افشا شاهکار نظامی نیروهای ویژه روسیه توسط پوتین

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر افشا شاهکار نظامی نیروهای ویژه روسیه توسط پوتین
افشا شاهکار نظامی نیروهای ویژه روسیه توسط پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین در مورد شاهکار دنیس پورتنیاگین، که در نبرد نابرابر با تروریست ها در سوریه گیر مانده بود وآماده بود تا خود را نابود کند تا اسیر نگردد، یاد آوری بعمل آورد.

به گزارش اسپوتنیک، رییس جمهور روسیه در فیلم ای که روزنامه نگار آندری کاندراشف، بنام "پوتین" در روز یکشنبه 11 مارچ در یوتیوب گذاشته است، درین باره صحبت نموده است.
پوتین توضیح داد: "در 16 اگست 2017، دنیس با همرزمان خود توانست حمله تروریست ها را خنثا کند. نظامیان حدود چهار یا پنج نفر بودند- این گروه مربوط نیروهای عملیاتی ویژه است که با هواپیما های که در ساحه روابط خود را برای با مقابله دشمن هماهنگ می سازند. زمانی که حمله غیر منتظره از سوی ترورستان صورت میگیرد، ارتش منظم و برخی از واحدهای ارتش سوریه عقب نشینی می کنند، اما نظامیان ما شجاعانه همچنان در جای خود باقی میمانند و با دشمن مقابله می کنند».
هنگامی که خطر اسیر شدن آنها را تهدید می کند، این ها خود را آماده انفجار کردند تا بدست دشمن اسیر نشوند و همزمان توجه دشمن را به خود جلب کردند و دستورات لازم هم صادر کرد.
سربازان ما با انداخت خمپاره توانستند ترورست ها را از بین ببرند، پس از این نیروهای هواپیمای نیز بالای دشمن ضربه وارد آوردند و پس از آن واحد دیگری از قطعات عملیاتی ویژه به آنها خود را نزدیک ساخته و همه آنها ازساحه خارج کردند.
دنیس پورتنیاگین، به تاریخ 28 دسامبر 2017، توسط رئیس جمهور با دریافت مدال "ستاره طلایی" — مدال افتخاری برای قهرمان روسیه تقدیر شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала