ممنوعیت اقامت برای دیابتی ها و نابینایان در کویت

© Sputnik / Pavel Gerasimov /  مراجعه به بانک تصاویر ممنوعیت اقامت برای دیابتی ها و نابینایان در کویت
ممنوعیت اقامت برای دیابتی ها و نابینایان در کویت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت عامه کویت در بیانیه ای اعلام کرد که پس از این نابینایان و افراد مبتلا به بیماری شکر اجازه اقامت دائم دراین کشور را ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از شبکه تلویزیونی "العربیه"، کارگران خارجی که مبتلا به سرطان، دیابت و تعدادی از بیماری های غیرقابل سرایت هستند، دیگر نمی توانند اجازه اقامت دایمی در کویت را بدست آورند.
به طور کلی، وزارت صحت کویت 22 بیماری را مشخص کرده است که بیماران مصاب به آنها اکنون حق اقامت دائم در این کشور را ندارند.
در میان آنها، از جمله نارسایی "عدم کفایه کلیه"، مشکلات بینایی، فشار خون بالا و اسهال شامل است. حتا کسانی که مجوز اقامت در این کشور را دارند، در صورت تشخیص این امراض از کویت دیپورت خواهند شد.
گزارش شده است که ، اقدامات جدید به منظور کاهش مصارف صحی و همچنین تضمین ورود مهاجرین کار دراین کشور روی دست گرفته شده است.
پیش از این، کویت ورود و خروج افراد مبتلا به بیماری های: " ایدز، تبخال، هپاتیت B و G، سیفلیس، توبرکلوز، و عفونت های ساری" را از کشور طبق قوانین بین المللی ممنوع اعلام کرد.
با این حال، این اولین بار است که یک کشور، ممنوعیت ورود برای افراد مبتلا به بیماری های غیر قابل انتقال را صادر نموده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала