بازیگر فلم‌های"پورنو" تصمیم گرفت ترامپ را رسوا کند

© AP Photo / Matt Saylesبازیگر فلم‌های"پورنو" تصمیم گرفت ترامپ را رسوا کند
بازیگر فلم‌هایپورنو تصمیم گرفت ترامپ را رسوا کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
استفانی کلیفوردکه با دونالد ترامپ رابطه غیراخلاقی داشته است از تصمیم خود برای بازگرداندن حق‌السکوت 130 هزار دالری او در بدل آزادی بیان برای خود خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، در پی جنجال‌برانگیز شدن رابطه غیراخلاقی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا با "استفانی کلیفورد" معروف به «استورمی دنیلز»، بازیگر زن فلم‌های " پورنو" و پرداخت باج 130 هزار دالری از سوی وکیل ترامپ به این زن برای ساکت نگه داشتن او، «استفانی کلیفورد» اعلام کرد قصد دارد به منظور پایان دادن به سکوتش، این مبلغ را به دونالد ترامپ بازگرداند.
بر اساس نامه‌ای که وکیل این بازیگر زن به «مایکل کوهن»، وکیل دونالد ترامپ نوشت در صورتی که ترامپ و وکیلش موافقت کنند به این توافق محرمانه پایان دهند و آزادی بیان استفانی را به او بازگردانند، استفانی کلیفورد تا روز جمعه مبلغ 130 هزار دالر را به آنها باز می‌گرداند.
در صورت فسخ این توافق، استفانی می‌تواند آزادانه درباره رابطه غیراخلاقی‌اش با دونالد ترامپ و تلاش‌های او برای ساکت نگه داشتن خود صحبت کند. وی همچنین اجازه دارد هر فلم، عکس و یا پیامی که به رابطه‌اش با دونالد ترامپ مربوط می‌شود را آزادانه در اختیار عموم قرار دهد.
پیشتر گزارش شده بود که وکیل استفانی کلیفورد در اکتبر 2016 یک ایمیل برای وکیل شخصی ترامپ فرستاده و به دلیل دریافت نکردن مبلغ حق‌السکوت، او را تهدید به افشای اطلاعات درباره رابطه موکلش با دونالد ترامپ کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала