عطا محمد نور همچنان والی بلخ می ماند

© عکس از صفحه عطا محمد نورعطا محمد نور همچنان والی بلخ می ماند
عطا محمد نور همچنان والی بلخ می ماند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کنار رفتن عطا محمد نور از موقف ولایت بلخ پس از عملی شدن تمامی خواسته های ایشان و حزب جمعیت اسلامی افغانستان است.

تعیین دومین والی جدید برای ولایت بلخ - اسپوتنیک افغانستان
تعیین دومین والی جدید برای ولایت بلخ
به گزارش اسپوتنیک به نقل از جمهور، نزدیکان عطامحمد نور می گویند، که کنار رفتن عطا محمد نور از موقف ولایت بلخ، بعنوان آخرین گزینه و پس از عملی شدن تمامی خواسته های ایشان و حزب جمعیت اسلامی افغانستان می باشد.

از صبح امروز خبرهای در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به نشر رسیده، که گویا محمد اسحاق رهگذر به عنوان والی جدید ولایت بلخ تعیین شده است، اما نزدیکان عطا محمد نوری می گویند، که کنار رفتن عطا محمد نور از مقام ولایت بلخ شایعه است و صحت ندارد.
حزب جمعیت اسلام چندی پیش خواسته های دوازده گانه اش را به ارگ ریاست جمهوری افغانستان پیشنهاد و به طور قاطع خواهان عملی شدن تمام خواسته های خود شده بود.
براساس تفاهم اولیه ای که میان حزب جمعیت اسلامی و ارگ ریاست جمهوری صورت گرفته، این حزب خواسته های دوازده گانه را به ارگ پیشنهاد داده و بطور قاطع خواهان عملی شدن تمامی خواسته های خود می باشد.

در همین حال عطا محمد نور نیز تاکید کرده است، که تعیین والی جدید بلخ پس از عملی شدن خواسته های جمعیت اسلامی و تایید نهایی وی خواهدانجام شد.
یادآوری می کنیم، که محمد اشرف غنی چند ماه پیش استعفای عطا محمد نور را منظور اما خواسته های او را عملی نکرد و این سبب کشمکش میان ارگ و عطا محمد نور گردیده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала