وزارت دفاع روسیه: به حملهٔ احتمالی راکتی امریکا به دمشق پاسخ می‌دهیم

© Sputnik / Natalia Seliverstovaوزارت دفاع روسیه: به حملهٔ احتمالی راکتی امریکا به دمشق پاسخ می‌دهیم
وزارت دفاع روسیه: به حملهٔ احتمالی راکتی امریکا به دمشق پاسخ می‌دهیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام نموده است که در صورت حملهٔ راکتی امریکا به دمشق و تهدید امنیتی به نظامیان روسی، روسیه واکنش متقابل نشان خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، والری گراسیموف، فرمانده ستاد نیروهای مسلح روسیه گفته است که وزارت دفاع روسیه آماده است تا در مقابل حملهٔ احتمالی راکتی ایالات متحده امریکا بر دمشق، اقدامات متقابل اتخاذ کند.

این مقام بلندپایه نظامی روسیه گفت: "در ساختمان‌ها و دفاتر وزارت دفاع سوریه در دمشق مشاورین نظامی روسی، کارمندان مرکز آشتی طرفین درگیر، نیروهای نظامی و پولیس نظامی حضور دارند. در صورت به میان آمدن تهدید به زندگی نظامیان ما، نیروهای مسلح روسیه دست به اقدامات متقابل علیه راکت‌ها و همچنان حاملین آن که از آنجا استفاده شده باشند، خواهند زد".

به گفته وی، تروریستان تلاش دارند تا با ایجاد تحریک استفاده از مواد سمی در سوریه، حملهٔ قوی ایالات متحده امریکا بر دمشق را توجیه کنند. گراسیموف خاطر نشان ساخت که روسیه اطلاعات معتبر مبنی بر آمادگی تروریستان برای صحنه‌سازی وضعیت استفاده از سلاح کیمیاوی توسط نیروهای دولتی علیه مردم ملکی، در دست دارد.

امریکا: در صورت لزوم در سوریه  می توانیم وارد عمل می‌شویم - اسپوتنیک افغانستان
امریکا: در صورت لزوم سوریه را بمباران خواهیم کرد

وی گفت: "به همین هدف در چندین منطقهٔ غوطهٔ شرقی شمار زیادی از زنان، کودکان و بزرگ‌سالان از مناطق دیگر آورده شده اند، تا نقش قربانیان حملات کیمیاوی را بازی کنند."

ایالات متحده امریکا تصمیم دارد پس از این تحریک، نیروهای دولتی سوریه را به استفاده از سلاح کیمیاوی متهم کند.

گراسیموف گفت: "واشنگتن قصد دارد به عنوان اقدام متقابل به این موضوع ساحات دولتی دمشق را هدف حملات راکتی قرار دهد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала