رئیس جمهور فیلیپین: "احمق‌های حقوق بشری" را جلوی تمساح بیندازید

© AFP 2023 / Manman Dejetoرئیس جمهور فیلیپین: "احمق‌های حقوق بشری" را جلوی تمساح بیندازید
رئیس جمهور فیلیپین: احمق‌های حقوق بشری را جلوی تمساح بیندازید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اظهارات تازه رئیس جمهور فیلیپین علیه مقامات حقوق بشر سازمان ملل یک روز پس از آن صورت گرفت که زید رعد الحسین، کمیسیونر عالی سازمان ملل "ارزیابی روانی" رهبر فیلیپین را خواستار شد.

به گزارش اسپونیک، اظهارات تازه رودریگو دوترته، رئیس جمهور فیلیپین علیه مقامات حقوق بشر سازمان ملل یک روز پس از آن صورت گرفت که زید رعد الحسین، کمیسیونر عالی سازمان ملل "ارزیابی روانی" رهبر فیلیپین را خواستار شد.
دوترته بار دیگر از حق خود و مجریان قانون برای عدم همکاری با تحقیقات سازمان ملل در خصوص ادعای کشتارهای غیرقانونی در این کشور دفاع کرد.
وی با "احمق و حرامزاده" خواندن زید رعد الحسین تاکید کرد که به نهادهای اجرای قانون این مجوز را داده که به سوالات بازرسان حقوق بشر پاسخ ندهند.
دوترته با اشاره به اینکه "مسئولیت کامل" کمپین مبارزه با مواد مخدر خود را بر عهده می‌گیرد، به سربازان گفت: به سوالات این بازرسان پاسخ ندهید. فقط در چارچوب قانون کار خود را انجام دهید.
رییس جمهور فیلیپین درباره بازرسان تحقیقات سازمان ملل گفت: آن را به من واگذار کنید. آنان به اینجا می‌آیند. تمساح داریم؟ از آن‌هایی که واقعا آدم می‌خورند؟ این حرامزاده‌ها را بیندازید جلوی آن‌ها! این آدم‌های حقوق بشری احمق هستند. من به سندیکاهای مواد مخدر گفتم کشورم را خراب نکنید چون شما را می‌کشم. جوانی این سرزمین را خراب نکنید چون شما را خواهم کشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала