پنتاگون: روسیه تهدید جدی برای اروپا است

CC0 / / پنتاگون: روسیه تهدید جدی برای اروپا است
پنتاگون: روسیه تهدید جدی  برای اروپا است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنرال امریکایی معتقد است که روسیه تهدید بزرگ برای کشور های اروپا تلقی میگردد و باید از"اعمال تجاوزکارانه " بیشتر آنها جلوگیری شود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه National Interest از قول کرتیس اسکاپاروتی، فرمانده نیرو های ناتو در اروپا نوشت: روسیه تهدید اصلی است که نیروهای آمریکایی در اروپا با آن مواجه است.
به گفته وی روسیه، گویا: "امنیت بی ثبات" منطقه ای را حفظ می کند و "قوانین بین المللی حقوق" را که از پایان جنگ جهانی دوم صلح اروپا را تضمین کرده است، نادیده می گیرد.
فرمانده نیرو های ناتو خاطر نشان ساخت که: "اولویت استراتژیک ما این است که از اعمال تجاوزکارانه بیشتر روسیه و تاثیرات منفی آن برای متحدان اروپا و شرکای ایالات متحده جلوگیری کنیم."
جنرال اظهار داشت که ارتش آمریکا در حال توسعه گزینه های مختلف برای محافظت کشورهای اروپایی از "تجاوز روسیه" است، که در میان آنها سناریوهای " واکنش" نظامی دربرابر روسیه وجود دارد. با این حال اسکاپاروتی گفت که نیروی نظامی برای مبارزه با "تهدید روسیه" کافی نیست.

وی اظهار داشت که دولت ایالات متحده باید ازیک رویکرد واحد برای "مهار کردن روسیه " استفاده کند. در عین حال، جنرال همچنین تأکید کرد که «تهدید روسیه» حتا از محدوده کشور های اروپایی نیز پا فراتر گذاشته است.
وی همچنین افزود که روسیه در تلاش است که نظم جاری در جهان را به نفع خود تغییر دهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала