سرپرست شهرداری کابل به سوء استفاده از صلاحیت‌های وظیفه‎یی متهم شد

© Sputnik / Zuhal Sarhadسرپرست شهرداری کابل به سوء استفاده از صلاحیت‌های وظیفه‎یی متهم شد
سرپرست شهرداری کابل به سوء استفاده از صلاحیت‌های وظیفه‎یی متهم شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوی سارنوالی می‌گوید که عبدالله حبیب‌زی، سرپرست شهرداری کابل، و شماری از کارمندان دیگر این نهاد به استفاده سوء از صلاحیت‌های وظیفه‌یی متهم استند.

به گزارش اسپوتنیک، سخن‌گوی لوی سارنوالی می‌گوید که برخی سندهایی در باره استفاده‌های سوء از صلاحیت‌های وظیفه‌یی سرپرست شهرداری کابل و شماری از کارمندان دیگر این نهاد وجود دارند و این نهاد پرونده آنان را برای بررسی‌های بیشتر به مرکز عدلی و قضایی مبارزه با فساد اداری سپرده است.
اما سرپرست شهرداری کابل می‌گوید که برخی حلقه‌ها به هدف وارد کردن فشار بر او، اتهام‌هایی بی‌بنیادی بر وی بسته‌اند.
عبدالله حبیب‌زی، سرپرست شهرداری کابل، گفت: «همان حلقه‌های که برضد ما و برضد حکومت کار می‌کنند، هر روز تلاش می‌کنند یک نوع اتهام بر ما وارد کنند. من می‌گویم که هیچ کار غیرقانونی انجام نداده‌ام و این اتهام‌ها هیچ بنیادی ندارند.»
از سوی هم مسوولان نهاد دیده‌بان شفافیت افغانستان می‌گویند که سرپرست شهرداری کابل برخی قراردادهای برنامه‌های توسعه‌یی شهرداری کابل را به شرکت‌هایی داده است که عبدالله حبیب‌زی، سرپرست شهرداری کابل، با آن شرکت‌ها نزدیکی‌های دارد.
دیده‌بان شفافیت افغانستان از مرکز عدلی و قضایی می‌خواهد تا این پرونده را به گونه درست و شفاف بررسی و نتایج آن را با مردم در میان بگذارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала