پیوستن یک فرمانده برجسته جمعیت اسلامی با طالبان

© AP Photo / Seivan Selimپیوستن یک فرمانده برجسته جمعیت اسلامی با طالبان
پیوستن یک فرمانده برجسته جمعیت اسلامی با طالبان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آمر امنیت فرماندهی پولیس فاریاب می‎گوید که این فرمانده محلی جمعیت اسلامی در نتیجۀ خصومت‌های شخصی در ولسوالی گرزیوان به طالبان پیوسته است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از " طلوع نیوز" محمد نعیم اندرابی، آمر امنیت فرماندهی پولیس ولایت فاریاب، می‌گوید که غلام نبی شجاع، یکی از فرماندهان محلی جمعیت اسلامی، با صد تن از زیر دستان‌اش در ولسوالی گرزیوان این ولایت به طالبان پیوسته است.
غلام نبی شجاع به علت آن چه که به توجهی مقام‌های محلی فاریاب در رسیده‌گی به پرونده قتل چهارتن ازنزدیکانش این تصمیم را گرفته است.
او ادعا دارد که افراد مسلح مربوط به ملا فیض‌الله ولسوال گرزیوان درقتل این چهارتن دست دارند.
ملا فیض‎الله، سرپرست ولسوالی گرزیوان، ادعاد می‎کند که فرمانده شجاع از زمان‌های دور با طالبان همدست بود و زمینۀ ضربه زدن به نیروهای دولتی و خیزشی‌های حامی دولت را ازسوی طالبان فراهم می‌کرد.
یک عضو شورای ولایتی فاریاب می‌گوید که با پیوستن این فرمانده به طالبان، نگرانی‌ها از بدترشدن اوضاع امنیتی ولسوالی گرزیوان بیشتر شده‎اند.
طالبان با نشر یک خبرنامه گفته اند که پرچم شان را در منطقه دره زنگ بر افراشتند و صبح امروز سه شنبه غلام نبی شجاع با هشتاد تن از افراد مجهز با سلاح‌های ثقیله و خفیفه به قومندان طالبان بنام قاری شعیب پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала