یوگی- سگی با چهره انسان + عکس

© Photo / Reddit/emceegrathПес по кличке Йоги, морда которого напоминает человеческое лицо
Пес по кличке Йоги, морда которого напоминает человеческое лицо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوگی، سگی با چهره شبیه انسان ، از نژاد پودیل اخیرا به دلیل شباهت چهره اش به انسان تبدیل به یکی از سوژه های شبکه اجتماعی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در روز های اخیرعکس های این سگ با چهره انسان به اشتراک گذاشته می شود و کاربران هنوز دست ازصحبت در مورد او برنداشته اند. تمام این دلچسبی از وقتی شروع شد که چنتل دسجاردین اهل ماساچوست عکس هایی از سگ خود یوگی را در شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر کرد.
مدتی نگذشت که دوستان او به این موضوع اشاره کردند و اظهار داشتند این سگ چهره ای انسانی دارد و حتا از او سوال شده بود که آیا از نرم افزارهای ویرایش عکس نظیر فتوشاپ برای ایجاد این تغییر استفاده کرده است! 

​​​​

چنتل اصرار داشت به هیچ وجه در عکس دست نبرده است ولی بعد از این نظرات و سوال ها ، دوباره عکس را بررسی کرد و  متوجه دلیل چنین پرسش هایی شد.
با چشم هایی که به طرز عجیبی زنده و روح دار به نظر می رسد و همچنین داشتن ابرو و بروت هایی که شباهت به یک جفت لب را زیاد کرده است، از یوگی چهره ای نامتداول،غیرمعمول و شبیه به انسان پدید آورده است.
درحالی که عده ای از مردم صورت او را دوست داشتنی می دانند، برخی دیگر چهره متفاوت او را آزاردهنده توصیف می کنند. 

یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ردیت نوشته: "من واقعا احساس ناراحت کننده ای برای این سگ دارم،شاید او واقعا بامزه باشد ولی در عین حال وحشتناک است، من احساسی شبیه به این دارم که یک مرد ریش دارچشم قهوه ای در این بدن اسیر شده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала