دختر فلسطینی سرباز اسرائیلی را محکم سیلی زد

© AFP 2023 / Hazem Baderدختر فلسطینی سرباز اسرائیلی را محکم سیلی زد
دختر فلسطینی سرباز اسرائیلی را محکم سیلی زد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محکمه اسرائیل دختر 16 ساله فسلطینی به نام عهد التمیمی را که سیلی به روی سرباز اسرائیلی زده بود به هشت ماه حبس محکوم کرد.

دفتر مطبوعاتی اردوی اسرائیل خبر داده است، عهد التمیمی دخترنوجوان فلسطینی که سرباز اسرائیلی را با سیلی زدن به رویش، وی را تحقیر نموده است، به هشت ماه حبس محکوم شده است.

حالا این اقدان اسرادئیل علیه این دختر نوجوان فلسطینی با عث ناآرامی و بی نظمی گردیده و به همه هموطنان اش به سمبول امواج اعتراض مبارزه علیه تصمیم امریکا مبنی بر برسمیت شناختن بیت المقدس به مثابه مرکز اسرائیل مبدل شده است.

گفته میشود که اسرائیلی ها تلاش دارند به جای قهرمان سازی رهبران جنبش های مختلف فلسطینی را به عنوان درگیری با نظامیان ترور کنند، اما چون فلم درگیری دختر خانم عهد التمیمی توسط رسانه ها منتشر شده بود ، حالا امکان کشتن وی نیست و به همین دلیل وی را به هشت ماه زندان محکوم کرده اند.

سوال در اینجا است که آیا طبق قوانین بین المللی امکان دارد که یک شهروند غیر نظامی زیر سن در محکمه نظامی محاکمه شود؟

میگویند که اکنون دختر خانم عهد التمیمی قهرمان ملی هست و نه فقط برای فلسطینی ها، بلکه حتی بسیاری از جوانان عرب وی را الگوی خود قرار داده اند و به همین دلیل ممکن است همین حرکت دختر خانم التمیمی منجر به قیام بزرگ نه تنها در فلسطین بلکه در همه کشورهای عربی شود که از برقراری رابطه با اسرائیل سخن می زنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала