امریکا درباره توانایی های راکت های کروز روسی نگران است

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federation امریکا درباره توانایی های راکت های کروز روسی نگران است
امریکا درباره توانایی های راکت های کروز روسی نگران است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جدید فرماندهی نیروهای مسلح ایالات متحد امریکا گفت، که راکت های جدید کروز روسی تا سرزمین امریکا پرواز کرده می تواند.

روسیه روش رهگیری راکت سرمت را به امریکا افشا کرد - اسپوتنیک افغانستان
روسیه روش رهگیری راکت "سرمت" را به امریکا افشا کرد
به گزارش اسپوتنیک، جنرال لوری رابینسون رئیس جدید فرماندهی نیروهای مسلح ایالات متحده امریکا در در دادرسی در کمیته خدمات مسلح مجلس سنای آن کشور گفت:- "در روسیه اولویت برای توسعه راکت های جدید کروز است و این می تواند تهدیدی برای مراکزی ما در شمال امریکا باشد".

رابینسون همچنین درباره راه اندازی راکت های کروز روسی که قابل ردیابی نمی باشد، چنین گفت:- "من نگران امکانات این راکت های کروز هستم که از بمب افکن ها و یا زیردریایی ها از فاصله دور شلیک می شوند و بر سیستم های دفاع هوایی کهنه ما برتری دارند".

این جنرال امریکایی در همین حال، خواستار توسعه فن آوری های جدید و تکنیک های مقابله با راکت های روسی شد و بر اهمیت تامین مالی تاسیسات رادار و سیستم های دفاعی تاکید کرد.

یادآوری می کنیم، که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در روز نخست ماه مارچ در پیام خود به مجمع فدرال از آخرین جنگ افزار های روسی که در جهان مانند ندارد، رونمایی کرد، که می توان از زیردریایی های بدون سرنشین، راکت های کروز با توانایی حمل کلاهک های هسته ای، سیستم راکتی هوایی «کینژال/خنجر» و جنگ افزارهای لیزری دیگر نام برد.

رئیس جمهور روسیه همچنین تاکید کرد، که روسیه هیچ کشوری را تهدید و یا به آن حمله نمی کند و این جنگ افزارها تنها برای تامین امنیت کشور روسیه ساخته شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала